Quote from Berit Bengtson on 23 May 2009, 20:27Jag förstår att du är nöjd med dina hjul,
men du fick väl betala liiite mer än 5500:- för Zipp-hjulen?
Jag förstår att du är nöjd med dina hjul,
men du fick väl betala liiite mer än 5500:- för Zipp-hjulen?
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 23:31inte mycket - bara man känner rätt person 🙂
inte mycket - bara man känner rätt person 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 18:38Jag har en sån, och även om jag inte hunnit köra så mycket på den så är intrycket positivt. Om jag ska jämföra med min Cervélo R3SL så är den lite "tråkigare", men det behöver inte nödvändigtvis vara negativt... Det beror lite på hur man är lagd. Det är l
Jag har en sån, och även om jag inte hunnit köra så mycket på den så är intrycket positivt. Om jag ska jämföra med min Cervélo R3SL så är den lite "tråkigare", men det behöver inte nödvändigtvis vara negativt... Det beror lite på hur man är lagd. Det är l
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 22:28jag har nu bestämt mig blir en pro! köper även helt ny utrustning med kläder när man ändå är igång! nån som har tips på sköna cykelbyxor från cykloteket?
jag har nu bestämt mig blir en pro! köper även helt ny utrustning med kläder när man ändå är igång! nån som har tips på sköna cykelbyxor från cykloteket?
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 22:30Gore & Assos gör fina byxor. Assos tycker jag sitter bäst av dessa medan Gore har en skönare "blöja"... Iofs vore det skandal om ett par cykelbyxor för 1600 och uppåt inte var bra.
Gore & Assos gör fina byxor. Assos tycker jag sitter bäst av dessa medan Gore har en skönare "blöja"... Iofs vore det skandal om ett par cykelbyxor för 1600 och uppåt inte var bra.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 07:21Ska du ha Scott cykel så ska du ha Scott kläder.
Lika bra o köra hela konceptet rakt igenom. 🙂
Ska du ha Scott cykel så ska du ha Scott kläder.
Lika bra o köra hela konceptet rakt igenom. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 20:26så nu är en cr1 pro införskaffad!! blev assos kläder och specialized skor 😀
så nu är en cr1 pro införskaffad!! blev assos kläder och specialized skor 😀
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 20:30Hoppsan! Skatteåterbäring? 🙂
Hoppsan! Skatteåterbäring? 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 20:56nej den gick åt min helarmstatuering (30k) jag håller på med (#)
nej den gick åt min helarmstatuering (30k) jag håller på med (#)
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 21:26Var uppmärksam på dina knän med de skorna. Deras designlösning passar inte alla.
Var uppmärksam på dina knän med de skorna. Deras designlösning passar inte alla.