Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningseedning till Gbg-varvet
You need to log in to create posts and topics.

Enligt länken borde jag hamna i grupp 10 med min tid från seedningsloppet så det känns ju inte riktigt klart än.

Och jag borde hamna i 7-8 enligt seedningsloppet och reglerna. Men det står 6 i det preliminära. Kan det bero på att jag har ett resultat från 2001???

2010 menar du väl? Resultat från 2001 är sedan länge preskriberade.

Anders,

Nej, resultatet 2001 och årets seedningslopp är enda resultaten på "Min sida". Enligt reglerna har man inte nytta av resultat äldre än två år.

Jag hamnade i grupp 6 (enligt tidigare info skulle min tid förra året räcka till grupp 7-10)
Jag tror det var värmen förra året som gör att alla kommit ett snäpp tidigare i startgrupper än vad de räknat med?
De flesta gjorde väl 5-10 minuter sämre tider ä

Är detta ett problem för er? 😀 Jag tror tiderna kanske från början var tilltagna med marginal, så de slipper putta ner någon i "sämre" startgrupp.

Nu är ju alla anmälda och alla seedningsresultat är inrapporterade, så då är det bara att ta alla i tur oc

Måste väl vara preliminär seedning, jag hamnade i grupp 2 på förra årets 1,51, medan 1,43 året dessförinnan bara räckte till grupp 3, vilket verkar lite skumt tycker jag.

Preliminär i väntan på vadå? Sabba inte min glädje över att hamnat i 1B nu bara! 😀

Hmm... var ser ni seedningen? På "min sida" står det "seedning ej klar" på alla rader. Nu var det förvisso så att jag vann min startplats via Apollo och den skulle enligt deras egen utsago vara i startgrupp 7. Men lite kostigt är det.

Men om du klickar på den raden där det står "seedning ej klar" så kommer du in och ser gruppen