Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 09:00Startgrupp 1B 😀 Tjohooo! Här skall det springas.
Startgrupp 1B 😀 Tjohooo! Här skall det springas.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 16:05Hittar inte längre min seedning.
Hittar inte längre min seedning.
Quote from Camilla Höög on 30 March 2011, 16:41De upptäckte väl att vi var inne och rotade 🙂
Hos mig har det försvunnit ocks?.
De upptäckte väl att vi var inne och rotade 🙂
Hos mig har det försvunnit ocks?.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 16:51Samma här. 🙁
Samma här. 🙁
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 21:52Men åhh... Va trist!
Men åhh... Va trist!
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 09:02Jag tänkte på din tid där Markus. Hur fasen skulle de göra om någon från ett senare startled springer med snabbare tid än den som är först över mållinjen? Det vore ju skojjigt om det hände någon gång 🙂
Hallå! kan du komma tillbaka med kransen? Vi måste
Jag tänkte på din tid där Markus. Hur fasen skulle de göra om någon från ett senare startled springer med snabbare tid än den som är först över mållinjen? Det vore ju skojjigt om det hände någon gång 🙂
Hallå! kan du komma tillbaka med kransen? Vi måste
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 09:13Är det inte som så att det endast är elitgruppen som ingår i själva "tävlingen" om jag utrycker mig så? Vi övriga får nöja oss med att vara "deltagare".
Är det inte som så att det endast är elitgruppen som ingår i själva "tävlingen" om jag utrycker mig så? Vi övriga får nöja oss med att vara "deltagare".
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 10:13Segraren är den som är först över mållinjen. Därav att elitgruppen inte har tid från startlinjen utan från startskottet, något som väl är ett bra skäl att hålla ned den i storlek.
Vore väl mest pinsamt för arrangören om någon ur ett bakre led skulle vara
Segraren är den som är först över mållinjen. Därav att elitgruppen inte har tid från startlinjen utan från startskottet, något som väl är ett bra skäl att hålla ned den i storlek.
Vore väl mest pinsamt för arrangören om någon ur ett bakre led skulle vara