Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningseedning till Gbg-varvet
You need to log in to create posts and topics.

Om du klickar på ett lopp så får du din starttid och din startgrupp (i alla fall får jag det).

Edit: -AT- vann 😉

Nepp. Så här ser det ut (orkade inte ta en skärmdump):

2011 Göteborgsvarvet 21KM
Förnamn Mattias
Efternamn Krantz
Organisation Apollo Playitas
Startnr Seedning ej klar
Startgrupp Seedning ej klar
Starttid Seedning ej klar

Mikael S: Det är din bästa tid de senaste 2 åren som används för seedningen. Det är alltså din tid på 1.43 som ger grupp 3.

Oj! Hade förväntat mig 2:an men det blev 1B. Det var en överraskning! Hoppas verkligen de inte ändrar detta.

Mattias, har nog något med Apollo att göra?

Ja, nått skumt är det nog. Hamnade i grupp 10 preliminärt eller vad det nu är, men borde hamnat i 13 med tanke på tidigare resultat. Men nu 30 kg lättare och betydligt mer mil i benen än förra året så skall jag inte klaga för att jag hamnade i en grupp so

Igår var jag seedad i en grupp plus att det stod att "seedning ej klar" precis som en del av er redan noterat. Idag på morgonen är min startgrupp borta men "seedning ej klar" står kvar. Märkligt! Kolla gärna ni med och kommentera här.

Edit: Fel av mig,

Anders A: så om mina 1,43 räckte till grupp 3 förra året, hur hamnade jag då i grupp 2 i år? 1,43 är fortfarande min bästa tid...

Troligtvis har andra gjort sämre resultat och flyttats bakåt i startleden,
Min seedningstid för grupp 2 är från 2009 och ligger på 1.42.51.

Verkar som de flesta är nöjda med vilken startgrupp de hamnat i... utom jag. Inskickad seedingstid hade gett plac 53 ifjolårets lopp, men inte bjussar de mig på en plats i elitledet för det, utan jag får samsas med motionärerna i 1A igen... 😉