Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 22:46Själv så bor jag i Gävle i nära anslutning till Boulongnerskogen som blev utsett till Sveriges näst finaste park för något år sedan. Att starta dagen med en promenad eller löprunda där är underbart, liksom att sluta dagen på samma sätt. Dock mindre skönt
Själv så bor jag i Gävle i nära anslutning till Boulongnerskogen som blev utsett till Sveriges näst finaste park för något år sedan. Att starta dagen med en promenad eller löprunda där är underbart, liksom att sluta dagen på samma sätt. Dock mindre skönt
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 00:23När blir ett kvällspass ett nattpass?
Ska precis hoppa i duschen efter avklarade 21km. Sista 7km var det mest ugglor som hördes.
När blir ett kvällspass ett nattpass?
Ska precis hoppa i duschen efter avklarade 21km. Sista 7km var det mest ugglor som hördes.
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 02:31Mina pass har alltid en tendens att utföras antingen väldigt sent eller väldigt tidigt. Går vanligtvis upp vid 5 och ger mig ut om jag kör på morgonen. Händer ganska ofta att jag har stuckit ut och "avslutat" dagen med ett lugnare pass (som idag).
Mina pass har alltid en tendens att utföras antingen väldigt sent eller väldigt tidigt. Går vanligtvis upp vid 5 och ger mig ut om jag kör på morgonen. Händer ganska ofta att jag har stuckit ut och "avslutat" dagen med ett lugnare pass (som idag).
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 08:55Igår var jag ute på "hundstunden före Aktuellt". Det är rätt kul det där med hur alla går ute med hunden en kvart före nyheterna. Mörkt och ... ja inte lika skönt som på morgonen. Dessutom svårt att passa in middagen, direkt efter maten vill man ju inte
Igår var jag ute på "hundstunden före Aktuellt". Det är rätt kul det där med hur alla går ute med hunden en kvart före nyheterna. Mörkt och ... ja inte lika skönt som på morgonen. Dessutom svårt att passa in middagen, direkt efter maten vill man ju inte
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 09:44Sena eller tidiga pass är vardagen för mig som småbarns pappa. Ska man få tid till träningen så är det det som gäller. Tycker bäst om de tidiga morgonpassen före jobbet, känns som en ordentlig energikick inför den stundande dagen. Har lite problem med kvä
Sena eller tidiga pass är vardagen för mig som småbarns pappa. Ska man få tid till träningen så är det det som gäller. Tycker bäst om de tidiga morgonpassen före jobbet, känns som en ordentlig energikick inför den stundande dagen. Har lite problem med kvä
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 19:26Tja mina jobbtider + tiden det tar att pendla gör att jag aldrig kan träna annat än på kvällen. Blir oftast 20.00-22.00, på helger kan det bli senare. Skulle visserligen i teorin kunna träna innan jobbet också, men stiger redan nu upp kl. 5 och är väldigt
Tja mina jobbtider + tiden det tar att pendla gör att jag aldrig kan träna annat än på kvällen. Blir oftast 20.00-22.00, på helger kan det bli senare. Skulle visserligen i teorin kunna träna innan jobbet också, men stiger redan nu upp kl. 5 och är väldigt
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 20:11Jag brukar komma ut runt klockan 22... men ibland har det blivit så sent som 01...
Jag brukar komma ut runt klockan 22... men ibland har det blivit så sent som 01...