Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 14:0617-tiden är den mest absurda tänkbara att försöka avsätta för träning.
Då befinner jag mig mitt i dagis-fritis-rejset och hämtar barn, handlar mat, lagar middag, sätter igång Sonens läxläsning.
Morgonträning är kanske inte fysiologiskt eller ngt det bäs
17-tiden är den mest absurda tänkbara att försöka avsätta för träning.
Då befinner jag mig mitt i dagis-fritis-rejset och hämtar barn, handlar mat, lagar middag, sätter igång Sonens läxläsning.
Morgonträning är kanske inte fysiologiskt eller ngt det bäs
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 14:12Min topp ligger nog närmare 19-20, gärna efter en dag fylld med positiv stimulans så att adrenalinnivåerna är höga. Det är då jag får riktig feeling i löpningen.
Min topp ligger nog närmare 19-20, gärna efter en dag fylld med positiv stimulans så att adrenalinnivåerna är höga. Det är då jag får riktig feeling i löpningen.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 14:26Fördelen med kvällslöpning är ju också att man får rensa hjärnan efter en dag.
Fördelen med kvällslöpning är ju också att man får rensa hjärnan efter en dag.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 14:35Mitt på dagen, sisådär 11-13 är bästa tiden för mig. Ju senare på dagen dessdå tyngre har jag.
Mitt på dagen, sisådär 11-13 är bästa tiden för mig. Ju senare på dagen dessdå tyngre har jag.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 15:33Kenny: I studien från Oxford/Lancashire menade man att bästa tiden var 18, men 17 eller 18 är väl hugget som stucket.
Anledningen att det är bäst att träna senare på dagen är att kroppen är helt vaken då och "up and running" på alla system.
Anledningen
Kenny: I studien från Oxford/Lancashire menade man att bästa tiden var 18, men 17 eller 18 är väl hugget som stucket.
Anledningen att det är bäst att träna senare på dagen är att kroppen är helt vaken då och "up and running" på alla system.
Anledningen
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 15:37jag har sprngit sent ett par gånger.
bl a i runt Ättekulla & Ramlösaparken... jag får ibland lite skräckfilmskänsla... hahajag är nog lite mörkrädd 😉
jag har sprngit sent ett par gånger.
bl a i runt Ättekulla & Ramlösaparken... jag får ibland lite skräckfilmskänsla... haha
jag är nog lite mörkrädd 😉
Quote from Elias Engqvist on 19 March 2010, 15:57Fördelen med tidiga morgonpass är att man hinner med ett eller två pass till!
Fördelen med tidiga morgonpass är att man hinner med ett eller två pass till!
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:17@Anders
"Anledningen att det är bäst att träna senare på dagen är att kroppen är helt vaken då och "up and running" på alla system. "Det gäller särskilt skidåkare som av någon anledning alltid har start i tävlingar runt 8.00 - 9.00, dvs de måste gå upp
@Anders
"Anledningen att det är bäst att träna senare på dagen är att kroppen är helt vaken då och "up and running" på alla system. "
Det gäller särskilt skidåkare som av någon anledning alltid har start i tävlingar runt 8.00 - 9.00, dvs de måste gå upp
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 23:26Riktigt sena pass låter fantastiskt. Jag blir småstressad av i princip allt som händer omkring mig. Bilar, cyklister, barnvagnar, ja trafikanter av alla slag. Min erfarenhet av så sena pass som efter 22 är begränsad, men jag ska verkligen pröva detta när
Riktigt sena pass låter fantastiskt. Jag blir småstressad av i princip allt som händer omkring mig. Bilar, cyklister, barnvagnar, ja trafikanter av alla slag. Min erfarenhet av så sena pass som efter 22 är begränsad, men jag ska verkligen pröva detta när
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 23:35För egen del kändes det som att jag gått miste om något stort under alla år faktiskt.
Känslan av att köra på i maklig takt då alla andra ligger och sover är obeskrivlig och man blir verkligen helt euforisk, något annat går det inte att beskriva det med.
För egen del kändes det som att jag gått miste om något stort under alla år faktiskt.
Känslan av att köra på i maklig takt då alla andra ligger och sover är obeskrivlig och man blir verkligen helt euforisk, något annat går det inte att beskriva det med.