Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 10:25Ja det är dem! Samma efter nyår detta nyår som var! underbart lugnt:)
Ja det är dem! Samma efter nyår detta nyår som var! underbart lugnt:)
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 11:35Blir ofta sena pass på sommarhalvåret, mest för att då är allt annat klart. Om man räknar efter 21.00 som sent. På sommaren är det bara skönt att det inte är för varmt.
Däremot avundas jag dom som orkar upp på morgonen för att ge sig ut innan jobb eller
Blir ofta sena pass på sommarhalvåret, mest för att då är allt annat klart. Om man räknar efter 21.00 som sent. På sommaren är det bara skönt att det inte är för varmt.
Däremot avundas jag dom som orkar upp på morgonen för att ge sig ut innan jobb eller
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 11:43Janne: studier från Oxford och Lancashire har visat att det inte finns några fördelar, bara nackdelar, med att ut och springa tidigt på morgonen.
Janne: studier från Oxford och Lancashire har visat att det inte finns några fördelar, bara nackdelar, med att ut och springa tidigt på morgonen.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 11:44Anders: Tack det var skönt att veta 😉
Anders: Tack det var skönt att veta 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 12:26Morgonpass (t+)
Morgonpass (t+)
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 12:56Jag provade ett tag att simma tidigt på morgonen och min kropp skrek klart och tydligt: LÅT BLI! Och eftersom man skall lysna på sin kropp så slutade jag med det. Min kropp är gjort för kvällsträning.
Jag provade ett tag att simma tidigt på morgonen och min kropp skrek klart och tydligt: LÅT BLI! Och eftersom man skall lysna på sin kropp så slutade jag med det. Min kropp är gjort för kvällsträning.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 13:01Roligt att vi är så olika:). Under mina månader i Australien så var ju favoriten att inleda dagen med 45 min bröstsim innan frukosten!
Roligt att vi är så olika:). Under mina månader i Australien så var ju favoriten att inleda dagen med 45 min bröstsim innan frukosten!
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 13:03Jag tror, som nån var inne på, att man kan nog vänja sig vid allt, om man vill förstås. Är nog själv mer eftermiddags-kvällstränare, men vad skönt det skulle vara ändå att börja dagen med ett pass, vad piggt det skulle bli!
Jag tror, som nån var inne på, att man kan nog vänja sig vid allt, om man vill förstås. Är nog själv mer eftermiddags-kvällstränare, men vad skönt det skulle vara ändå att börja dagen med ett pass, vad piggt det skulle bli!
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 13:09Fast grejen för mig var ju just att det inte var "piggt" utan tvärtom.
Efter att ha simmat på morgonen var jag helt sänkt hela dagen.
Fast grejen för mig var ju just att det inte var "piggt" utan tvärtom.
Efter att ha simmat på morgonen var jag helt sänkt hela dagen.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 13:12Jag kan nog känna mig hemskt tung och klumpig på en morgontur också men kan inte låta bli att tycka att tanken är så härlig, så jag kanske kan omvärdera, en gång.
Jag kan nog känna mig hemskt tung och klumpig på en morgontur också men kan inte låta bli att tycka att tanken är så härlig, så jag kanske kan omvärdera, en gång.