Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 23:38Blev ju inte direkt mindre sugen nu...
Blev ju inte direkt mindre sugen nu...
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 00:17Kan bara rekommendera det!
Sena kvällspass är sköna men nackdelen är att det kan vara lite svårt att varva ner för att sova om jag kommer hem framåt midnatt. Fördelen är att det går att pressa på ganska bra för kroppen är igång.
Tidiga morgonpass däremot
Kan bara rekommendera det!
Sena kvällspass är sköna men nackdelen är att det kan vara lite svårt att varva ner för att sova om jag kommer hem framåt midnatt. Fördelen är att det går att pressa på ganska bra för kroppen är igång.
Tidiga morgonpass däremot
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 07:58Det finns något som kallas tidsultra.
De finns från 6H,
men de bästa är de som tar minst 24H.Det är definitivt något speciellt att vara ute på natten. (t+)
I Trollhättan finns ett 12H som startar 22:00.
Det finns något som kallas tidsultra.
De finns från 6H,
men de bästa är de som tar minst 24H.
Det är definitivt något speciellt att vara ute på natten. (t+)
I Trollhättan finns ett 12H som startar 22:00.
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 09:03Jobbar skift och vissa veckor slutar jag 22.00. Då är det riktigt skönt att springa hem genom ett relativt folktomt Stockholm. Man slipper de flesta hyperstressade bilister och cyklister som ser sig själva som viktigast i världen (#) Har under den snörika
Jobbar skift och vissa veckor slutar jag 22.00. Då är det riktigt skönt att springa hem genom ett relativt folktomt Stockholm. Man slipper de flesta hyperstressade bilister och cyklister som ser sig själva som viktigast i världen (#) Har under den snörika
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 09:14På vardagarna kommer jag sällan ut förrän framåt 22-tiden. För mig var möjligheten att kunna träna så sent en stor anledning till att jag började med löpning.
På vardagarna kommer jag sällan ut förrän framåt 22-tiden. För mig var möjligheten att kunna träna så sent en stor anledning till att jag började med löpning.
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 07:51Jag tillhör också dem som gärna springer på kvällen/natten... det har både varit praktiskt med familjen och på sommaren av den anledningen att det är svalare då. Nu har det blivit en vana som göra att det är svårt att springa vid andra tider. Jag känner i
Jag tillhör också dem som gärna springer på kvällen/natten... det har både varit praktiskt med familjen och på sommaren av den anledningen att det är svalare då. Nu har det blivit en vana som göra att det är svårt att springa vid andra tider. Jag känner i
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 13:52Det är märkligt hur alla händelser omkring löpningen kan upplevas som störningsmoment. (Nästan undantagslöst leder dessa "händelser" till fartökningar. Varför?) Jag försöker alltid förutse de problem som kan uppstå vid korsningar, möten och omspringningar
Det är märkligt hur alla händelser omkring löpningen kan upplevas som störningsmoment. (Nästan undantagslöst leder dessa "händelser" till fartökningar. Varför?) Jag försöker alltid förutse de problem som kan uppstå vid korsningar, möten och omspringningar
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 14:08Jag gillar att springa mornar just för att jag tycker det är så lugnt och skönt då ... så samma skäl som en del av kvällslöparna.
Luften känns ren och ny och den där otroliga stillheten. Beroende på hur tidig jag är så börjar folk vakna till och trafiken
Jag gillar att springa mornar just för att jag tycker det är så lugnt och skönt då ... så samma skäl som en del av kvällslöparna.
Luften känns ren och ny och den där otroliga stillheten. Beroende på hur tidig jag är så börjar folk vakna till och trafiken
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 14:41Lingling Ling: Skön dikt!
Jag brukar medvetet undvika att springa sena lördagskvällar. Egentligen har det alltid gått bra men det känns inte så skoj att springa genom en större grupp med överförfriskade personer.
Enda tillropet jag fått när jag sprungit
Lingling Ling: Skön dikt!
Jag brukar medvetet undvika att springa sena lördagskvällar. Egentligen har det alltid gått bra men det känns inte så skoj att springa genom en större grupp med överförfriskade personer.
Enda tillropet jag fått när jag sprungit
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 21:44Jag kommer sällan ut före 20:00 och springer. Njuter av att springa när det är mörk, ruggigt och ensamt. Så länge det inte blåser så är det ok. Jag startar inte gärna mina långpass på helgerna före 12:00.
Har provat att springa tidigt på morgonen med res
Jag kommer sällan ut före 20:00 och springer. Njuter av att springa när det är mörk, ruggigt och ensamt. Så länge det inte blåser så är det ok. Jag startar inte gärna mina långpass på helgerna före 12:00.
Har provat att springa tidigt på morgonen med res