Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 10:17Sympatisimning med klubbkompisarna typ två varv kanske jag kan tänka mig 😉 Men man vet ju aldrig... Kanske slår till med långpass iallafall... dock inte 42 km. Det kan jag lova.
Sympatisimning med klubbkompisarna typ två varv kanske jag kan tänka mig 😉 Men man vet ju aldrig... Kanske slår till med långpass iallafall... dock inte 42 km. Det kan jag lova.
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 10:51känns lite jobbigt att behöva gå upp så tidigt för att simma...kommer ta med en lamp så man hittar till bryggan(lampan får stanna på bryggan) medans det är mörkt åtminståne...ska man se till att ha något att rädda sig på om man skulle få oväntade problem
känns lite jobbigt att behöva gå upp så tidigt för att simma...kommer ta med en lamp så man hittar till bryggan(lampan får stanna på bryggan) medans det är mörkt åtminståne...ska man se till att ha något att rädda sig på om man skulle få oväntade problem
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 11:10När ska detta ske?
Varm mat, varm dryck. Ha någon support i form av en fru/flickvän som kan hjälpa till att assistera?
Kroppen kommer bli ordentligt nerkyld även med våtdräkt.
När ska detta ske?
Varm mat, varm dryck. Ha någon support i form av en fru/flickvän som kan hjälpa till att assistera?
Kroppen kommer bli ordentligt nerkyld även med våtdräkt.
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 14:47Ingen sådan hjälp kommer jag att ha tyvärr. och jag hoppas verkligen att ingen tar min väska med gosaker för då bli jag arg :@
Ingen sådan hjälp kommer jag att ha tyvärr. och jag hoppas verkligen att ingen tar min väska med gosaker för då bli jag arg :@
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 14:49Jag hade hellre simmar Dover-Calai. Det är ju "bara" 36 km. Men då har man också gjort en klassisk sträcka!
Jag hade hellre simmar Dover-Calai. Det är ju "bara" 36 km. Men då har man också gjort en klassisk sträcka!
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 14:57Eller Sverige Åland 40 km
Oskarshamn - Öland 30 km
Hjo - Ödeshög 20 km
Men det tillkommer lite avdrift kanske 😀
Eller Sverige Åland 40 km
Oskarshamn - Öland 30 km
Hjo - Ödeshög 20 km
Men det tillkommer lite avdrift kanske 😀
Quote from Elias Engqvist on 21 August 2009, 15:04Motala-Motala 30 mil.
Motala-Motala 30 mil.
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 15:05Sverige Åland vore ju tufft! (H:) Den måste jag göra när jag lärt mig simma ordentligt...
Sverige Åland vore ju tufft! (H:) Den måste jag göra när jag lärt mig simma ordentligt...
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 15:27Lycka till! Men räkna inte med att klara det på första försöket. Hur mycket har ni simmat som längst innan detta?
Risken med att simma runt, runt i en sjö är att man simmar för långt eller för kort. Är det inte läge att köra sträckan i bassäng utan våtd
Lycka till! Men räkna inte med att klara det på första försöket. Hur mycket har ni simmat som längst innan detta?
Risken med att simma runt, runt i en sjö är att man simmar för långt eller för kort. Är det inte läge att köra sträckan i bassäng utan våtd
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 01:04jag har bara gjort 3870m plus uppvärmning så det är lite kortare än den tänkta stäckan.
totalt stäckan kommer nog att bli några hundra meter längre än snarare än kortare.
kom med fler tips utöver varm dryck och mackor tack
jag har bara gjort 3870m plus uppvärmning så det är lite kortare än den tänkta stäckan.
totalt stäckan kommer nog att bli några hundra meter längre än snarare än kortare.
kom med fler tips utöver varm dryck och mackor tack