Quote from Håkan Öhling on 6 September 2009, 17:07Det pekar ju på en tid på ca 15h nästa år. Som sagt kör lite tidigare så blir ju den ljusa delen av dygnet längre också
Det pekar ju på en tid på ca 15h nästa år. Som sagt kör lite tidigare så blir ju den ljusa delen av dygnet längre också
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 21:33Imponerande likafullt, även om det inte gick hela vägen. Bra jobbat! Det känns som att målet finns inom räckhåll ändå, till nästa sommar.
Imponerande likafullt, även om det inte gick hela vägen. Bra jobbat! Det känns som att målet finns inom räckhåll ändå, till nästa sommar.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 08:39måste nog säga att det känndes som att det krävs lite mer lång distans träning för att det ska vara möjligt för mig att klara av de där 42km simning iallafall. även min polare skulle behöva lite mer mängd träning för att klara av det. Får se hur vi planer
måste nog säga att det känndes som att det krävs lite mer lång distans träning för att det ska vara möjligt för mig att klara av de där 42km simning iallafall. även min polare skulle behöva lite mer mängd träning för att klara av det. Får se hur vi planer
Quote from Elias Engqvist on 7 September 2009, 10:32Snittid totalt 24min/km...
Snittid totalt 24min/km...
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 20:18Bra jobbat båda två! Att simma 13 km är lååångt det också.
Det känns som att varvet i Hellas blir kortare och kortare med tiden. Förra året sades det först vara 1500 m, sen 1450 m, nu i våras 1390 m och nu 1365 m. Har sjön krympt?
Bra jobbat båda två! Att simma 13 km är lååångt det också.
Det känns som att varvet i Hellas blir kortare och kortare med tiden. Förra året sades det först vara 1500 m, sen 1450 m, nu i våras 1390 m och nu 1365 m. Har sjön krympt?
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 00:12Zandra: Den har troligt vis blivit mer exakt mät än tidigare 🙂
Zandra: Den har troligt vis blivit mer exakt mät än tidigare 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 15:26Eller så har folk börjat simma rakt... Hur är den uppmätt nu?
Eller så har folk börjat simma rakt... Hur är den uppmätt nu?
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 15:33Tror att Stoffe simmade runt med sin GF305 på en bensparksplatta 🙂
Tror att Stoffe simmade runt med sin GF305 på en bensparksplatta 🙂