Quote from ellen olsson on 22 August 2009, 07:50Lite kortare?!?
Tappade du möjligen bort en nolla där?
Lite kortare?!?
Tappade du möjligen bort en nolla där?
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 08:20Tejpa med leukoplast i nacken då våtdräkten kommer att skava.
sedan för vetenskapen så kan ni ju ta med en termometer och kolla hur kropstemperaturen påverkas.
någon form av salt att ersätta det som ni komer förlora under simmningen
Tejpa med leukoplast i nacken då våtdräkten kommer att skava.
sedan för vetenskapen så kan ni ju ta med en termometer och kolla hur kropstemperaturen påverkas.
någon form av salt att ersätta det som ni komer förlora under simmningen
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 08:56Ja exakt. salta jordnötter eller salt i drycksvattnet är inte fel. För ni vill inte få kramp.
Ja exakt. salta jordnötter eller salt i drycksvattnet är inte fel. För ni vill inte få kramp.
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 20:52Jag körde en halvmara en gång i tiden som elitsimmare det tog sådär 5 h i bassäng, en kompis körde 42km och höll på i över 12h. Några simmare från en annan klubb skulle bräcka det och köra 45km i en kall utebassäng men de flesta fick avbryta för dom blev
Jag körde en halvmara en gång i tiden som elitsimmare det tog sådär 5 h i bassäng, en kompis körde 42km och höll på i över 12h. Några simmare från en annan klubb skulle bräcka det och köra 45km i en kall utebassäng men de flesta fick avbryta för dom blev
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 01:25jo kylan är en fiende när man simmar ute...får hoppas att nåt varmt varje varv kan göra nån nytta...annars får jag se till att göra det när det är nåt varmare nästa säsong mitt under tävlings säsongen. kan ju inte säga att jag är elitsimmare med 20 månade
jo kylan är en fiende när man simmar ute...får hoppas att nåt varmt varje varv kan göra nån nytta...annars får jag se till att göra det när det är nåt varmare nästa säsong mitt under tävlings säsongen. kan ju inte säga att jag är elitsimmare med 20 månade
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 17:25Fasen, jag trodde jag var galen....:-)
Fasen, jag trodde jag var galen....:-)
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 16:18Datum på detta?
Kanske dyka förbi och ta några sympativarv..
Datum på detta?
Kanske dyka förbi och ta några sympativarv..
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 16:19Nu på lördag Jimmy.
Nu på lördag Jimmy.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 16:24Näfyfasiken, då ligger jag bakfull och laddar inför kvällens kräftskiva.
Näfyfasiken, då ligger jag bakfull och laddar inför kvällens kräftskiva.
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 02:30Wow, det låter som en riktig utmaning. Jag tror dock det är viktigt att ni vågar bryta om det blir för jobbigt. 42 km är riktigt långt, även för vältränade långdistanssimmare är det långt.
Jag har ibland funderat på hur det skulle vara att köra ett rikti
Wow, det låter som en riktig utmaning. Jag tror dock det är viktigt att ni vågar bryta om det blir för jobbigt. 42 km är riktigt långt, även för vältränade långdistanssimmare är det långt.
Jag har ibland funderat på hur det skulle vara att köra ett rikti