Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 13:21Fel tråd och grupp 😉
Fel tråd och grupp 😉
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 19:25Jag testade ett nytt badhus häromdagen där det bara var 1,4m djupt på grunda delen. Detta resulterade i sjöelefanterna stod och pratade där i 10min, sedan flöt de en längd i bredd för att sedan prata i 10min till.
Hur fan ska man kunna träna under den ty
Jag testade ett nytt badhus häromdagen där det bara var 1,4m djupt på grunda delen. Detta resulterade i sjöelefanterna stod och pratade där i 10min, sedan flöt de en längd i bredd för att sedan prata i 10min till.
Hur fan ska man kunna träna under den ty
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 20:55Jag kanske skulle börja simma med min Stockholm Triathlon-badmössa. Men jag gillar inte latex! Sliskigt material, vem vill simma med diskhandske på huvudet?
Jag kanske skulle börja simma med min Stockholm Triathlon-badmössa. Men jag gillar inte latex! Sliskigt material, vem vill simma med diskhandske på huvudet?
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 07:26Total Antiklimax när jag skulle simma idag på Medley Växjö simhall. Jag blev informerad att mitt simkort inte var giltigt innan kl0800!!???!!!
Jag har simmat många gånger innan mellan kl06-08. Snärtan i kassan informerade att det är motionssim fram till
Total Antiklimax när jag skulle simma idag på Medley Växjö simhall. Jag blev informerad att mitt simkort inte var giltigt innan kl0800!!???!!!
Jag har simmat många gånger innan mellan kl06-08. Snärtan i kassan informerade att det är motionssim fram till
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 07:48? Hahah?
Vad har ni för konstiga regler i Växjö?
? Hahah?
Vad har ni för konstiga regler i Växjö?
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 08:22konstiga Kassörskor är nog rätt formulering. Medley är väldigt krångliga!
Det bör tilläggas att jag har simkort via den lokala simklubben , men det har alldrig varit något problem att få komma in och simma. Och idag var det ca 15bila på parkeringen så d
konstiga Kassörskor är nog rätt formulering. Medley är väldigt krångliga!
Det bör tilläggas att jag har simkort via den lokala simklubben , men det har alldrig varit något problem att få komma in och simma. Och idag var det ca 15bila på parkeringen så d
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 11:00Lasse, för träningsavgiften du betalar till Växjö simsällskap får du simma mån 20.30-21.30 och sön 08.30 till 10.00. Inga andra tider. Om de släppt in dig på andra tider så är det bara för att de inte kan se på ditt kort vilken grupp du tillhör och för at
Lasse, för träningsavgiften du betalar till Växjö simsällskap får du simma mån 20.30-21.30 och sön 08.30 till 10.00. Inga andra tider. Om de släppt in dig på andra tider så är det bara för att de inte kan se på ditt kort vilken grupp du tillhör och för at
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 11:27Martin,
Jag blev sur för att det inte varit några problem tidigare att simma på övriga tider... Att jag är tidigare anställd, och har rekommenderat kunder att köpa kort på simhallen hjälpte inte situationen!
Martin,
Jag blev sur för att det inte varit några problem tidigare att simma på övriga tider... Att jag är tidigare anställd, och har rekommenderat kunder att köpa kort på simhallen hjälpte inte situationen!
Quote from Funbeat user on 29 March 2012, 11:48Hårda bud Lasse 🙂 Vill du bli insläppt gratis för att du är tidigare anställd och för att du skaffat dem andra kunder, är det nog dock bäst om du inte försöker gå in på Vöss kort, utan helt enkelt bara ber dem bara öppna VIP-grinden för dig 😉 Skämt åsid
Hårda bud Lasse 🙂 Vill du bli insläppt gratis för att du är tidigare anställd och för att du skaffat dem andra kunder, är det nog dock bäst om du inte försöker gå in på Vöss kort, utan helt enkelt bara ber dem bara öppna VIP-grinden för dig 😉 Skämt åsid
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 19:08Nu får ni verkligen ursäkta mig men jag måste få "skrika" ut min frustration!. Blir galen största delen av simträningen, på allmän tid. Är inte med i någon sim-klubb där jag bor just nu, har inga planer på det ett tag fram över. Så jag simmar på allmän ti
Nu får ni verkligen ursäkta mig men jag måste få "skrika" ut min frustration!. Blir galen största delen av simträningen, på allmän tid. Är inte med i någon sim-klubb där jag bor just nu, har inga planer på det ett tag fram över. Så jag simmar på allmän ti