Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 11:30Seriöst Jonas, var du på Lugnet igår eftermiddag?
Seriöst Jonas, var du på Lugnet igår eftermiddag?
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 11:33Ja. Jag simmade i samma bana som dig igår. (Känner igen dina 2XU-tights från bilden också)
Det var något av ett återhämtnings / vattenvanepass så därför kan jag verkat lite spontan / ostrukturerad i min simning.
Ja. Jag simmade i samma bana som dig igår. (Känner igen dina 2XU-tights från bilden också)
Det var något av ett återhämtnings / vattenvanepass så därför kan jag verkat lite spontan / ostrukturerad i min simning.
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 12:28Kul Jonas, att bli igenkänd. Jag är inte säker, men möjligen var det du som kom och lade simglasfodral bredvid min rygga när jag var uppe ur vattnet och fibblade med min näsklämma?
Det var inte du som förstörde mitt pass utan det var min egen orutin, att
Kul Jonas, att bli igenkänd. Jag är inte säker, men möjligen var det du som kom och lade simglasfodral bredvid min rygga när jag var uppe ur vattnet och fibblade med min näsklämma?
Det var inte du som förstörde mitt pass utan det var min egen orutin, att
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 12:46Ja, det var jag.
Tack!
Ja, det var jag.
Tack!
Quote from Tomas Stöt on 1 March 2012, 20:35Jag är en sån som snällt flyttar på mig om jag "ockuperar" snabbanan...Jag vet mina begränsningar och kan inte slappna av och fokusera på min simning om jag ska hålla reda på ett par väderkvarnsfladdrandes karlar(ja så är det...)
...en undran..
Om det f
Jag är en sån som snällt flyttar på mig om jag "ockuperar" snabbanan...Jag vet mina begränsningar och kan inte slappna av och fokusera på min simning om jag ska hålla reda på ett par väderkvarnsfladdrandes karlar(ja så är det...)
...en undran..
Om det f
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 07:55Jag anser att alla som använder snabbanan skall visa hänsyn till varandra.
Det spelar ingen roll om man simmar snabbt eller långsamt(inom vissa begränsningar såklart) är man eller kvinna.Självklart skall man boka banor om man anser vara i behov av ege
Jag anser att alla som använder snabbanan skall visa hänsyn till varandra.
Det spelar ingen roll om man simmar snabbt eller långsamt(inom vissa begränsningar såklart) är man eller kvinna.
Självklart skall man boka banor om man anser vara i behov av ege
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 10:23Jobbar vägg i vägg med Forsgrenska på söder i stockholm. I förra veckan fick jag och min kollega nog, ingen mer simträning där. Det är fullständigt kaos. Och nej, det är inte kidsen som lever runt utan folk i sk "mogen" ålder, Se skiter fullständigt i vad
Jobbar vägg i vägg med Forsgrenska på söder i stockholm. I förra veckan fick jag och min kollega nog, ingen mer simträning där. Det är fullständigt kaos. Och nej, det är inte kidsen som lever runt utan folk i sk "mogen" ålder, Se skiter fullständigt i vad
Quote from Karl Mapson on 27 March 2012, 11:18När jag behövde simma på "allmäna" banor så startade jag med 200-400 fjäril. Det brukar hjälpa att rensa bort lite 🙂 I de flesta fall kunde jag ha banan för mig själv och kanske nån annan bra crawl-simmare.
När jag behövde simma på "allmäna" banor så startade jag med 200-400 fjäril. Det brukar hjälpa att rensa bort lite 🙂 I de flesta fall kunde jag ha banan för mig själv och kanske nån annan bra crawl-simmare.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 12:41Ja, fjärilssim ger respekt - och distans.
Ja, fjärilssim ger respekt - och distans.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 16:42Frisim med swingteknik, raka armar och kraftig benspark fungerar rätt bra också.(H)
Frisim med swingteknik, raka armar och kraftig benspark fungerar rätt bra också.(H)