Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 22:40Är detta trollens afton?
Vad gör ni om den andre simmaren kontrar med fjäril, dubbelrygg och allmänt dåligt uppförande?Visa hänsyn, då är det större chans att dina medmotionärer gör det åt dig!
Är detta trollens afton?
Vad gör ni om den andre simmaren kontrar med fjäril, dubbelrygg och allmänt dåligt uppförande?
Visa hänsyn, då är det större chans att dina medmotionärer gör det åt dig!
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 22:46Jag ser en smiley i Elenas text...och Lennarts.
Jag ser en smiley i Elenas text...och Lennarts.
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 09:48Kan man inte be badhuset införa regeln att alla som simmar på snabbanan måste simma snabbare än alla andra som simmar på snabbanan?
Kan man inte be badhuset införa regeln att alla som simmar på snabbanan måste simma snabbare än alla andra som simmar på snabbanan?
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 10:03Smileys ursäktar inte dumhet. :@
😉
Smileys ursäktar inte dumhet. :@
😉
Quote from Karl Mapson on 28 March 2012, 10:25Hej Jonas,
Om med en troll menade du mig (och jag är ganska säkert på det 🙂 ) så är jag nog inte en sådan i alla fall om man definierar en troll som en okänd användare med en tom infosida som kommer och skriver strunt.
Jag kanske ska presentera mig kor
Hej Jonas,
Om med en troll menade du mig (och jag är ganska säkert på det 🙂 ) så är jag nog inte en sådan i alla fall om man definierar en troll som en okänd användare med en tom infosida som kommer och skriver strunt.
Jag kanske ska presentera mig kor
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 11:52Ni som har problem med att amatörer, pensionärer och andra bromsklossar inte kan flytta på sig så kan jag rekommendera att ni tar på er en badmössa. Detta brukar ge en stor respekt och få alla att flytta på sig så att man får banan fri.
Ni som har problem med att amatörer, pensionärer och andra bromsklossar inte kan flytta på sig så kan jag rekommendera att ni tar på er en badmössa. Detta brukar ge en stor respekt och få alla att flytta på sig så att man får banan fri.
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 12:33Ice Man, dags att lägga till "Simguru" till ditt namn?
Ice Man, dags att lägga till "Simguru" till ditt namn?
Quote from Elias Engqvist on 28 March 2012, 12:35Kanske skriva det på badmössan!
Kanske skriva det på badmössan!
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 12:52En badmössa med någon simklubbs logotyp på brukar funka bra. För ännu mer respekt så kan du komplettera med en våtdräkt. Skulle någon ha nåt att kommentera om det så brukar en kort och barsk replik i stil med "tränar inför ironman" räcka för att tysta ner
En badmössa med någon simklubbs logotyp på brukar funka bra. För ännu mer respekt så kan du komplettera med en våtdräkt. Skulle någon ha nåt att kommentera om det så brukar en kort och barsk replik i stil med "tränar inför ironman" räcka för att tysta ner
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 13:11Våtdräkt i 27-gradigt vatten? Nä Ice Man, nu är du i fel tråd.
Våtdräkt i 27-gradigt vatten? Nä Ice Man, nu är du i fel tråd.