Quote from Guest on 5 January 2009, 13:08Hej!
Jag är ganska ny på funbeat och tycker på det hela att det är en alldeles utmärkt tjänst. En sak saknar jag dock; Under dagsnoteringarna borde det finnas en kryssruta för sjukdom, så att man kan summera antal sjukdagar på t ex årsbasis.
//Tobias
Hej!
Jag är ganska ny på funbeat och tycker på det hela att det är en alldeles utmärkt tjänst. En sak saknar jag dock; Under dagsnoteringarna borde det finnas en kryssruta för sjukdom, så att man kan summera antal sjukdagar på t ex årsbasis.
//Tobias
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 13:18Du kan ju registrera "sjukdom" som en träningstyp på "Registrera träning"
Jag brukar sätta 0 i tid för att slippa snedvridning i träningsstatistiken
Du kan ju registrera "sjukdom" som en träningstyp på "Registrera träning"
Jag brukar sätta 0 i tid för att slippa snedvridning i träningsstatistiken
Quote from ellen olsson on 5 January 2009, 13:18Du kan registrera 0 minuter på "Skada/sjukdom".
Du kan registrera 0 minuter på "Skada/sjukdom".
Quote from mårten jansson on 5 January 2009, 13:19Du kan registrera det som träning! Det finns "Skada/sjukdom" som jag brukar använda precis som du säger!
Du kan registrera det som träning! Det finns "Skada/sjukdom" som jag brukar använda precis som du säger!
Quote from mårten jansson on 5 January 2009, 13:20*skrattar* Vad hjälpsamma vi är 🙂
*skrattar* Vad hjälpsamma vi är 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 13:21jag hann först (V)
😀
jag hann först (V)
😀
Quote from ellen olsson on 5 January 2009, 15:12Om du registrerar det som 1 minut så kan du summera antalet sjukdagar på ett enkelt sätt.
Om du registrerar det som 1 minut så kan du summera antalet sjukdagar på ett enkelt sätt.
Quote from mårten jansson on 5 January 2009, 15:30Fast jag brukar använda antalet pass funktionen.. .antingen i lista eller i diagrammen. Så då spelar det ingen roll hur många minuter man registrerat.
Fast jag brukar använda antalet pass funktionen.. .antingen i lista eller i diagrammen. Så då spelar det ingen roll hur många minuter man registrerat.
Quote from ellen olsson on 5 January 2009, 16:12Jag orkar knappt registrera de regelrätta träningspassen. Det är ännu enklare... (#)
Jag orkar knappt registrera de regelrätta träningspassen. Det är ännu enklare... (#)
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 19:39Jag ger upp....???!!!
Är tydligen allt för gammalmodig för den här sajten....?!?
Dagsnoteringar trodde jag var något som Börsen höll på med..?????
Men tydligen finns den här oxo...?!
Det enda jag kan glädja er "nybörjare" med att när ni kommit upp i en jo
Jag ger upp....???!!!
Är tydligen allt för gammalmodig för den här sajten....?!?
Dagsnoteringar trodde jag var något som Börsen höll på med..?????
Men tydligen finns den här oxo...?!
Det enda jag kan glädja er "nybörjare" med att när ni kommit upp i en jo