Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSjukdagar
You need to log in to create posts and topics.

*fnissar*

Jag vill bara inte att du ska falla död ner på grund av en korkad liten bakterie. Fast om du låter bli det får du springa så mycket du bara orkar 😉

Det är inte för inte som jag har följande motto här på Funbeat: "Eat right. Exercise regularly. Die anyway"

LOL

Så ohyggligt makabert och sant egentligen. 🙂

Micke Backlöparen å mitt motto är väl några som man kan ta till sig som löpare/joggare/träningsfreak å kanska vanlig motionär..//Kjell.

Jag är inte nöjd med att regga mina sjukdagar som "Sjukdom" 0 eller 1 minut.

För det första blir "Antal dagar med träning" helt missvisande och jag tycker det annars är ett bra mått.

För det andra klagar mina kompisar på att deras nyhetsström är fylld m

Herre gud. va f..n, tycker det är för mycket snack om sjukdomar på denna sida. Fokusera på det positiva. Vem sjutton vill och orkar läsa om hosta hit och snuva dit. Skärp er... gnälla kan ni göra på dagis. Se det positiva i träning...

Jag bara väntar på

Är det ni som blev stämda av f&s för varumärkesintrång?

Haha, Hans du är för rolig. Den här tråden diskuterar hur man registrerar sjukdagar. Man registrerar inte sjukdagar för att andra skall läsa det utan för att ha koll på varför man inte tränade vissa datum. Du registrerar själv saker som inte är träning se

Ha,ha...jag slutade faktiskt på dagis för flera veckor sedan så det så.
Men nu fick jag sådan värk under pannbenet när jag läste Hans inlägg så nu blir jag tvungen att regga mig sjuk idag..//"Gnälliga Gubben.:-(