Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSjukdagar
You need to log in to create posts and topics.

Är inte det bästa att inte vara sjuk ?! 😉

Jag håller med dig Jonas. Skippa sjukdomen å kuta på. Tror att fyfty-sixty är psykiskt typ//Kjell.

Tack snälla för alla svar.... och allt det andra!

Det här kanske bara är jag, men jag skulle vilja kunna registrera om min sjukdom är självförvållad (bakfull) så att jag kan föra statistik på missade träningstillfällen pga intag av alkohol. 🙂

ALDRIG...finns inte i valören!!?
Å de e bara ut å kuta å gå å kuta å gå etc etc etc.....kolsyrad läsk ska du ha med dig...av någon underlig anledning underlättar det återgången till vanligt normalt liv.
Lägga sig pall efter en festkväll...skäms att överhu

Snarare väldigt smart. Är man så bakfull så har kroppen tillräckligt arbete med att rensa ut gifterna från kvällen innan utan att man behöver belasta den ytterligare!

Håller med AT. Att träna "dagen efter" är bara självdestruktivt, då kroppen inte alls tar till sig träningens anabola fas, utan bara den katabola. Har jag fått lära mig iaf 🙂

När jag ser det där "Xxx har tränat sjukdom" så känner jag mig plötsligt så himla svensk - konstigt va? Själv går jag på Kjells linje att de flesta sjukdomar botas bäst med svett och frisk luft. Det må vara hänt att det kanske inte är just den träningen s

Backis: "de flesta sjukdomar botas bäst med svett och frisk luft" - nu överdrev du nog lite...

Det är nog bättre att se sjukdomen som en hård träning för kroppen som kroppen måste ha vila för att bygga upp sig igen. Sen ska man inte dalta för mycket med

Christer: Det har du helt rätt i. Jag menade nog snarare de mer triviala sjukdomarna som folk drabbas oftast av, t.ex. lättare förkylning, hängighet efter en blöt kväll (är det en sjukdom överhuvud taget?) osv. Om jag skulle stå över alla sådana dagar sku