Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSka man ringa polisen?
You need to log in to create posts and topics.

Jag har åkt över 900 mil med olika taxi-chafförer (sjukresor) under 5 månaders tid, och mycket utav pratet har handlat om trafik, och liknande, dom är ju med om så mycket, ser mycket i trafiken. Vad dom stör sig på är, att ungdommar överbeskyddas på många

Vad taxi-chaffisar säger skulle jag ta med en nypa salt. Missade ett flyg i Örebro pga dåligt väder och det blev istället taxi till Arlanda där nästa flyg skulle ta vid.

Tjejen i framsätet grinade och jag frågade undrande om han hade som avsikt att vi al

Det har varit olika chafförer varje gång utom vid ett tillfälle, men dom verkar ha en väldigt lik syn på ungdommar, i Malmö ser man det själv med egna ögon, och blir förvånad, och det är även en del äldre som slöat till, och jag fick tvärnita för en i 20

Bor din pappa också i Hylte? Då är förklaringen att de grabbarna började köra bil sedan och dra i byn.

Han blev ensam när morsan dog, och bor hos mej, det funkar rätt så bra, jag får ju en del hjälp med trädgården, och andra hushållssysslor.
På tal om moped-marodörerna, så hadde jag, farsan, och 2 andra killar varit i Hultsfred på ett 100 km lopp, vi samå

Conny, det där problemet har jag hört förut om. Trafikverket och kommunen kommer inte överens på grund av någon luddig regel om hastigheten utanför tätbebyggt område. Om jag inte minns fel så har det löst sig i något fall genom att kommunen ritat om sin s

Problemet är att 70 km/tim börjar innan man lämnat bebyggelsen, och dom här husen har säkert funnits i minst 40 år, och där bor ganska många barn, som har alldeles för nära till skolan, och får därför inte åka skolbuss, vägen är mycket farlig i mina ögon,