Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 21:22Noterar att Jacob Gudiol är både sjukgymnast OCH fd elitfotbollsspelare, en riktigt expert således.
Noterar att Jacob Gudiol är både sjukgymnast OCH fd elitfotbollsspelare, en riktigt expert således.
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 21:31Det går inte så bra för Hittarp.
Det går inte så bra för Hittarp.
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 21:56Känner du inte till Jacob sen tidigare? Nickname Guddi @ kolozzeum och även medförfattare till boken "Forma kroppen och maximera din prestation - om kost och träning på vetenskaplig grund" tillsammans med Nicklas Neuman (Eddie Vedder på Kolozzeum).
Myck
Känner du inte till Jacob sen tidigare? Nickname Guddi @ kolozzeum och även medförfattare till boken "Forma kroppen och maximera din prestation - om kost och träning på vetenskaplig grund" tillsammans med Nicklas Neuman (Eddie Vedder på Kolozzeum).
Myck
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 22:18David är en tämligen strålande kritiker också. Inte många som slår honom på fingrarna där inte.
David är en tämligen strålande kritiker också. Inte många som slår honom på fingrarna där inte.
Quote from Funbeat user on 1 December 2011, 22:27Gouddi hade en del intressanta inlägg om hur Cyklister ska äta och dricka i samband med tävlingar. Man ska nämligen vänta tills man är hungrig eller törstig innan man åtgärdar situationen.
Det var tydligen inte så noga om man kom till mål.
Gouddi hade en del intressanta inlägg om hur Cyklister ska äta och dricka i samband med tävlingar. Man ska nämligen vänta tills man är hungrig eller törstig innan man åtgärdar situationen.
Det var tydligen inte så noga om man kom till mål.
Quote from Funbeat user on 2 December 2011, 00:59lol..
lol..
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 21:54Vänta tills man är hungrig på tävling.. haha.. jag har nog aldrig varit hungrig på något att äta under en tävling, däremot har det funnits behov av energi.
Vänta tills man är hungrig på tävling.. haha.. jag har nog aldrig varit hungrig på något att äta under en tävling, däremot har det funnits behov av energi.
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 21:59Observera att han varit med i De nackade hönornas schackspel på gröna sidan upp. Då har man matrast efter trekvart.
Observera att han varit med i De nackade hönornas schackspel på gröna sidan upp. Då har man matrast efter trekvart.
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 22:14Nu får du gärna utveckla, känner inte till något om några nackade hönor 🙂
Nu får du gärna utveckla, känner inte till något om några nackade hönor 🙂
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 22:40Nackad höna - check. Mazariner - check. Och när jag är ute på långtur (typ, till Arvidsjaur) är givetvis den här given: http://www.dn.se/livsstil/trend/hela-julbordet-pa-pizzan
Nackad höna - check. Mazariner - check. Och när jag är ute på långtur (typ, till Arvidsjaur) är givetvis den här given: http://www.dn.se/livsstil/trend/hela-julbordet-pa-pizzan