Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 17:48Ja, hur går det med fettförbränningen?
Ja, hur går det med fettförbränningen?
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 18:05""Men frågan man kanske ska/bör ställa sig är väl vad man vill uppnå med träningen. vad är syftet.
Vänligen P. ""Der er du ved sakens kjærne.
Er en ute på en rolig restitusjons tur i 70 % av max i et pat timmer stiller det mindre krav til matinntak,
""Men frågan man kanske ska/bör ställa sig är väl vad man vill uppnå med träningen. vad är syftet.
Vänligen P. ""
Der er du ved sakens kjærne.
Er en ute på en rolig restitusjons tur i 70 % av max i et pat timmer stiller det mindre krav til matinntak,
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 20:04Det er farten som dreper
Det ska gudarna veta, att det är farten som dödar och "Rolig" i detta fallet betyder inte "kul". Nä det betyder lugnt och fint tempo på ca 70 av Maxpulsen;)
Vänligen
P.
Det er farten som dreper
Det ska gudarna veta, att det är farten som dödar och "Rolig" i detta fallet betyder inte "kul". Nä det betyder lugnt och fint tempo på ca 70 av Maxpulsen;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 18 November 2011, 20:28Nej Adam, du läste kanske lite snabbt. Jag anser att man inte ska tillföra kolisar under passet. Om nu inte syftet med passet att göra just det, dvs en fikarunda.
Nej Adam, du läste kanske lite snabbt. Jag anser att man inte ska tillföra kolisar under passet. Om nu inte syftet med passet att göra just det, dvs en fikarunda.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 17:14P. "rolig" betyder exakt samma sak som "lugn och fin" när NPNG skriver det.
Daniel
P. "rolig" betyder exakt samma sak som "lugn och fin" när NPNG skriver det.
Daniel
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 17:34Stefan, kunde ju vara bra om du kunde backa sina påståenden genom studier eller nåt liknande för du låter ju så himla säker. Eller så skriver du bara att det är så du tränar och det finns andra sätt för nu verkar det lite som om alla andra gör fel och du
Stefan, kunde ju vara bra om du kunde backa sina påståenden genom studier eller nåt liknande för du låter ju så himla säker. Eller så skriver du bara att det är så du tränar och det finns andra sätt för nu verkar det lite som om alla andra gör fel och du
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 20:38Är inte själva forum-formen sådan att frågor ställs och sedan fyller man på med egna synpunkter. Eller måste allt man vet eller tycker underbyggas med andra källor? Och vad säger att dessa källor i sin tur är några sanningsvittnen?
Men för den som vill
Är inte själva forum-formen sådan att frågor ställs och sedan fyller man på med egna synpunkter. Eller måste allt man vet eller tycker underbyggas med andra källor? Och vad säger att dessa källor i sin tur är några sanningsvittnen?
Men för den som vill
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 21:05” Bäst effekt av träningen får man om man inte äter något och bara dricker vatten under passet.”
Låter mer som en sanning enligt dig än en synpunkt.
” Sen ska man naturligtvis äta efter passet, men då räcker det med ett glas mjölk och en banan typ.... M
” Bäst effekt av träningen får man om man inte äter något och bara dricker vatten under passet.”
Låter mer som en sanning enligt dig än en synpunkt.
” Sen ska man naturligtvis äta efter passet, men då räcker det med ett glas mjölk och en banan typ.... M
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 21:41Om jag vet, genom empiri eller på andra sätt förvärvad kunskap att det förhåller sig på ett visst sätt tar jag mig friheten att rekommendera det i generella termer som gällande för fler än mig själv.
Men hey, jag är mottaglig för andra argument och stånd
Om jag vet, genom empiri eller på andra sätt förvärvad kunskap att det förhåller sig på ett visst sätt tar jag mig friheten att rekommendera det i generella termer som gällande för fler än mig själv.
Men hey, jag är mottaglig för andra argument och stånd
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 20:46Här är en studie och även väl underbyggda åsikter om studiens slutsatser:
http://traningslara.se/konditionstraning-med-37-e-eller-60-e-kolhydrater/Studien passar väldigt bra för oss eftersom deltagarna är just cyklister.
Jag håller alltså kvar vid att
Här är en studie och även väl underbyggda åsikter om studiens slutsatser:
Studien passar väldigt bra för oss eftersom deltagarna är just cyklister.
Jag håller alltså kvar vid att