Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkadad igen?
You need to log in to create posts and topics.

Jag vill fortsatt vidhålla att en stressfraktur i tibia ofta är öm (går även att läsa på PM - http://www.praktiskmedicin.com/sjukdom.asp?sjukdid=912 - "distinkt palpöm" ).

Keep us updated hur det går för dig.

Fick en stressfraktur i ett fotben förra våren. Sprang min sjunde runda i vuxen ålder, ungefär, och sprang över milen för första gången. Två månader efter senaste gången jag sprang. Fick ont efter ca 7-8 km, men ignorerade det och sprang tills jag kom hem

Om man läser i "Lore of Running" så tar det minst åtta veckor för en stressfraktur på tibia att läka. Jag råkade själv ut för en stressfraktur i höstas som jag till en början ignorerade och sprang LL med smärtstillande (ja, jag vet ... suck). Efter åtta v

Jag skriver här eftersom det handlar om skador. Jag har dock inget svar på diskussionstartarens problem. Nu ska jag komma till saken. 🙂 Min kära syster och täningsvän M har fått problem med hälsenan. Vi var och åkte skidor/snowboard i Sälen i helgen och

Sök på excentrisk tåhäv eller vadpress, du lär hitta många inlägg om hälseneproblematik men lösningen är i princip alltid densamma. Fungerar inte sökmotorn så kan jag förklara hur du ska gå tillväga.