Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 10:00Jag vill fortsatt vidhålla att en stressfraktur i tibia ofta är öm (går även att läsa på PM - http://www.praktiskmedicin.com/sjukdom.asp?sjukdid=912 - "distinkt palpöm" ).
Keep us updated hur det går för dig.
Jag vill fortsatt vidhålla att en stressfraktur i tibia ofta är öm (går även att läsa på PM - http://www.praktiskmedicin.com/sjukdom.asp?sjukdid=912 - "distinkt palpöm" ).
Keep us updated hur det går för dig.
Quote from Funbeat user on 23 February 2008, 22:06Fick en stressfraktur i ett fotben förra våren. Sprang min sjunde runda i vuxen ålder, ungefär, och sprang över milen för första gången. Två månader efter senaste gången jag sprang. Fick ont efter ca 7-8 km, men ignorerade det och sprang tills jag kom hem
Fick en stressfraktur i ett fotben förra våren. Sprang min sjunde runda i vuxen ålder, ungefär, och sprang över milen för första gången. Två månader efter senaste gången jag sprang. Fick ont efter ca 7-8 km, men ignorerade det och sprang tills jag kom hem
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 13:28Om man läser i "Lore of Running" så tar det minst åtta veckor för en stressfraktur på tibia att läka. Jag råkade själv ut för en stressfraktur i höstas som jag till en början ignorerade och sprang LL med smärtstillande (ja, jag vet ... suck). Efter åtta v
Om man läser i "Lore of Running" så tar det minst åtta veckor för en stressfraktur på tibia att läka. Jag råkade själv ut för en stressfraktur i höstas som jag till en början ignorerade och sprang LL med smärtstillande (ja, jag vet ... suck). Efter åtta v
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 19:33Jag skriver här eftersom det handlar om skador. Jag har dock inget svar på diskussionstartarens problem. Nu ska jag komma till saken. 🙂 Min kära syster och täningsvän M har fått problem med hälsenan. Vi var och åkte skidor/snowboard i Sälen i helgen och
Jag skriver här eftersom det handlar om skador. Jag har dock inget svar på diskussionstartarens problem. Nu ska jag komma till saken. 🙂 Min kära syster och täningsvän M har fått problem med hälsenan. Vi var och åkte skidor/snowboard i Sälen i helgen och
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 13:04Sök på excentrisk tåhäv eller vadpress, du lär hitta många inlägg om hälseneproblematik men lösningen är i princip alltid densamma. Fungerar inte sökmotorn så kan jag förklara hur du ska gå tillväga.
Sök på excentrisk tåhäv eller vadpress, du lär hitta många inlägg om hälseneproblematik men lösningen är i princip alltid densamma. Fungerar inte sökmotorn så kan jag förklara hur du ska gå tillväga.