Quote from Bjarne Lewin on 5 August 2007, 22:19Erik! Det låter som att du har det riktigt besvärligt med din vad, mina bekymmer har bara varat några dagar och kom inte när jag tränade! Jag hoppas att det kommer att lösa sig för dig så att du snart blir springandes igen
Jessica!
TAck för ditt svar jag
Erik! Det låter som att du har det riktigt besvärligt med din vad, mina bekymmer har bara varat några dagar och kom inte när jag tränade! Jag hoppas att det kommer att lösa sig för dig så att du snart blir springandes igen
Jessica!
TAck för ditt svar jag
Quote from Funbeat user on 5 August 2007, 22:33Ja det är nog bäst att utesluta proppalternativet först, Evelyn. Men oftast har ju vadsmärtor andra orsaker (som tur är). Det är inte ovanligt att man får problem med inre vadmuskeln (har jag förstått sen jag själv började fråga folk om råd). När man väl
Ja det är nog bäst att utesluta proppalternativet först, Evelyn. Men oftast har ju vadsmärtor andra orsaker (som tur är). Det är inte ovanligt att man får problem med inre vadmuskeln (har jag förstått sen jag själv började fråga folk om råd). När man väl
Quote from Bjarne Lewin on 5 August 2007, 23:14Jag har nu pratat med sjukvårdsupplysningen. Jag fick de symptomen uppräknade för mig. Någon djup ventrombos är det inte! Och det är ju i alla fall urskönt. Dessutom så gillade jag att få lite kunskap om proppar. Kort sagt kan man säga att ser benet ut so
Jag har nu pratat med sjukvårdsupplysningen. Jag fick de symptomen uppräknade för mig. Någon djup ventrombos är det inte! Och det är ju i alla fall urskönt. Dessutom så gillade jag att få lite kunskap om proppar. Kort sagt kan man säga att ser benet ut so
Quote from Funbeat user on 5 August 2007, 23:29skönt att höra. precis som de sa så ska man ha respekt för det.
så jätte ovanligt är det inte. speciellt inte om man flugit och får ont i vaden. då sak man vara riktigt vaksam
skönt att höra. precis som de sa så ska man ha respekt för det.
så jätte ovanligt är det inte. speciellt inte om man flugit och får ont i vaden. då sak man vara riktigt vaksam
Quote from Bjarne Lewin on 19 September 2008, 19:07Det är så konstigt! Jag trodde att jag hade berättat hur det gick. Sjukgymnasten fick jag inte tag i naturligtvis mitt i semestermånaden, däremot berättade en vän som varit med om ngt liknande vad han hade gjort för att lösa det och så gjorde jag.
Jag sp
Det är så konstigt! Jag trodde att jag hade berättat hur det gick. Sjukgymnasten fick jag inte tag i naturligtvis mitt i semestermånaden, däremot berättade en vän som varit med om ngt liknande vad han hade gjort för att lösa det och så gjorde jag.
Jag sp
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 19:31Det här var en väldigt intressant diskussion som jag helt missat. Jag har nämligen också de problem som beskrivs, om än ganska lindrigt. Jag har inte så grym anatomisk koll som ni andra verkar ha, men det gör ont djupt inne/långt nere i vaden. Det är ett
Det här var en väldigt intressant diskussion som jag helt missat. Jag har nämligen också de problem som beskrivs, om än ganska lindrigt. Jag har inte så grym anatomisk koll som ni andra verkar ha, men det gör ont djupt inne/långt nere i vaden. Det är ett
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 23:40Är det inte typiskt? Precis när man fått upp farten, kommit igång, är på G... då får man ont någonstans. Och oftast beror det på att vissa delar av kroppen inte är lika förberedda som andra delar. T ex vaknar muskler snabbare än ligament, muskler växer ur
Är det inte typiskt? Precis när man fått upp farten, kommit igång, är på G... då får man ont någonstans. Och oftast beror det på att vissa delar av kroppen inte är lika förberedda som andra delar. T ex vaknar muskler snabbare än ligament, muskler växer ur
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 10:52Har ju egentligen ingen aning. Jag tror att benhinnorna dvs framsidan har en del med saken att göra. Tror att ett besök hos massör som kan lösgöra bindväven framsida ger utrymme för vadmusklerna och tillsammans med tåhäv, balansträning och ordentlig stret
Har ju egentligen ingen aning. Jag tror att benhinnorna dvs framsidan har en del med saken att göra. Tror att ett besök hos massör som kan lösgöra bindväven framsida ger utrymme för vadmusklerna och tillsammans med tåhäv, balansträning och ordentlig stret
Quote from Bjarne Lewin on 22 September 2008, 16:24Prova både tåhävningar och streching, Ingmarie! Fast stretcha inte sönder dig! Det har hjälpt mig. Jag har aldrig problem med vaderna längre, men jag stretchar alltid både yttre och djupa vadmuskeln och kör tåhävningar minst en gång i veckan.
Prova både tåhävningar och streching, Ingmarie! Fast stretcha inte sönder dig! Det har hjälpt mig. Jag har aldrig problem med vaderna längre, men jag stretchar alltid både yttre och djupa vadmuskeln och kör tåhävningar minst en gång i veckan.
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 17:46Har haft svåra hälseneproblem, men de försvinner med exentrisk stretch.
Har också till o från problem med kramper i delar av vaden, och det känns ungefär som vad du beskriver. Det är otroligt svårt att stretcha bort! Djup massage gör grymt ont, men funge
Har haft svåra hälseneproblem, men de försvinner med exentrisk stretch.
Har också till o från problem med kramper i delar av vaden, och det känns ungefär som vad du beskriver. Det är otroligt svårt att stretcha bort! Djup massage gör grymt ont, men funge