Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 17:56Hej och tack för alla svar!
Det är ju Lidingöloppets tjejmil på söndag och jag vill ju att det ska gå bra att springa då. Funderar på att boka tid för massage innan dess. Det verkar ju som om det funkat för er andra. Tror ni att det är en bra idé? Är de
Hej och tack för alla svar!
Det är ju Lidingöloppets tjejmil på söndag och jag vill ju att det ska gå bra att springa då. Funderar på att boka tid för massage innan dess. Det verkar ju som om det funkat för er andra. Tror ni att det är en bra idé? Är de
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 17:57Härligt att höra att dina vadproblem har gått över, Evely!
Härligt att höra att dina vadproblem har gått över, Evely!
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 08:55Kan berätta att jag bokat tid för massage (premiär för mig) i dag. Det ska bli spännande.
Kan berätta att jag bokat tid för massage (premiär för mig) i dag. Det ska bli spännande.
Quote from Bjarne Lewin on 26 September 2008, 21:11Fast jag måtte ha varit otydlig! Problemen med mina ursprungliga vadproblem löstes genom att först få värma upp musklerna med fem minuters mkt lånsam och försiktig löpning och sen stretcha så att genomblödningen kommer igång och sen åter 5 minuters mkt lå
Fast jag måtte ha varit otydlig! Problemen med mina ursprungliga vadproblem löstes genom att först få värma upp musklerna med fem minuters mkt lånsam och försiktig löpning och sen stretcha så att genomblödningen kommer igång och sen åter 5 minuters mkt lå