Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 14:10Någon här nämnde periodisering av träningen, det är viktigt. Samtidigt kommer det med erfarenheten att lära sin kropp. Att känna sin kropp så pass bra att veta när det är dags för vila. Jämfört med andra idrotter känns det som löpning sliter hårdare, det
Någon här nämnde periodisering av träningen, det är viktigt. Samtidigt kommer det med erfarenheten att lära sin kropp. Att känna sin kropp så pass bra att veta när det är dags för vila. Jämfört med andra idrotter känns det som löpning sliter hårdare, det
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 17:58Sen är det väl så att "hälsan tiger still" (är det från Bibeln eller Shakespeare?)
Det finns en oherrans massa löpare som INTE är skadade, men de skriver ju inte och upplyser omgivningen om det på Funbeat. Därför kan man bli ltie skrämd som nybörjare och
Sen är det väl så att "hälsan tiger still" (är det från Bibeln eller Shakespeare?)
Det finns en oherrans massa löpare som INTE är skadade, men de skriver ju inte och upplyser omgivningen om det på Funbeat. Därför kan man bli ltie skrämd som nybörjare och
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 21:28Klok tanke Sandra...du har nog en poäng där....lite därför jag "ropar ut" lite till de oskadade genom tråden.
Klok tanke Sandra...du har nog en poäng där....lite därför jag "ropar ut" lite till de oskadade genom tråden.
Quote from Catharina Brattlin on 10 August 2009, 21:55Jag tycker också att Sandra tänker med insidan. 🙂
När jag började löpträna funderade jag öht inte på att man kunde skada sig. Däremot läste jag in mig på "konsten att bli en löpare" här på FB, nätet och i böcker och fick då veta både det ena och det an
Jag tycker också att Sandra tänker med insidan. 🙂
När jag började löpträna funderade jag öht inte på att man kunde skada sig. Däremot läste jag in mig på "konsten att bli en löpare" här på FB, nätet och i böcker och fick då veta både det ena och det an