Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 16:45😀
😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 17:02För mig skaver de nog mest i grenen bakom själva paketet, så det hjälper nog inte så mycket med de övningarna.
För mig skaver de nog mest i grenen bakom själva paketet, så det hjälper nog inte så mycket med de övningarna.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 17:02Dressmann-varianten kör jag också, men har bara testat på kortare distanser. De funkar bra, men är ganska tunga efteråt, dvs det är väl inte bästa fukttransporten.
Bomullskallingar när jag tränar - nä, den tiden är förbi!!
Vet inte vad modellen heter,
Dressmann-varianten kör jag också, men har bara testat på kortare distanser. De funkar bra, men är ganska tunga efteråt, dvs det är väl inte bästa fukttransporten.
Bomullskallingar när jag tränar - nä, den tiden är förbi!!
Vet inte vad modellen heter,
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 17:12Stor humor med folk som köper svindyra kallingar och får skavsår. Varför börjar man öht köpa dessa?
Stor humor med folk som köper svindyra kallingar och får skavsår. Varför börjar man öht köpa dessa?
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 17:13Fredrik, för tajta kallingar (eller shorts)? Får samma sak när jag springer långt i mina något för små shorts.
(Varför gör jag det då? För att jag är dum och glömsk, antar jag)
Fredrik, för tajta kallingar (eller shorts)? Får samma sak när jag springer långt i mina något för små shorts.
(Varför gör jag det då? För att jag är dum och glömsk, antar jag)
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 17:28@PN: Du bör nog försöka vinna alla lopp framöver mtp. alla fisar, loskor, löparmagar, näsor som töms m.m. 😉
@PN: Du bör nog försöka vinna alla lopp framöver mtp. alla fisar, loskor, löparmagar, näsor som töms m.m. 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 17:37Jag har bara köpt ett par, och windstoppern funkar för det de var avsedda för. Jag kommer däremot inte att köpa fler. Mina vanliga bomullskallingar fungerar alldeles utmärkt i övrigt.
Jag har bara köpt ett par, och windstoppern funkar för det de var avsedda för. Jag kommer däremot inte att köpa fler. Mina vanliga bomullskallingar fungerar alldeles utmärkt i övrigt.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 17:42Anders, jag jobbar på det 🙂
Anders, jag jobbar på det 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 18:37Peter, att vinna alla lopp lr uthärda allt snusket? ;););)
Peter, att vinna alla lopp lr uthärda allt snusket? ;););)
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 21:18Huh, varför läste jag ens den här tråden? 😀
Huh, varför läste jag ens den här tråden? 😀