Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkav på "kronjuvelerna"
You need to log in to create posts and topics.

Nyfikenhet kanske;)

Du väntar på bilderna?

Det räckte med de blödande bröstvårtor som en icke namngiven ultralöpartjej visade upp på sin blogg. Det här är nog snäppet värre. 😀

Tjej som får skavsår på bröstvårtorna? Jag fick för mig att ni brukar ha extra skydd där, särskilt vid skumpig rörelse (och då menar jag inte sängliggande) 😉

Jo hon hade nog det också och själv har jag aldrig ens varit i närheten av att få något skav på det stället trots att jag haft en hel del som skumpat runt. Vet inte riktigt hur hon lyckades.

Ja, jag har själv fått röda fläckar på tröjan. Inte så kul. (#)

Äsch, hon måste ha varit oammad. Efter x antal barn som har ammats är man van vid slitage. 😉

Skulle tro att tigta kallingar är bäst i det här avseendet. Iaf säger maken så. Han fick bara "lite skav" av ett par Craft-kallingar på Skövde 6-timmars.

Nu var jag tvungen att kolla in bilderna igen, verkade som att hon sprang i bara t-shirt utan något under. Aj.

Jag har kört alla mina längre ultror (29 timmars löpning) i vanliga bommullskalsonger. Smörjer man bra med sportslick så klarar man sig. Med sportslick ska man aldrig vara snål med för då blir det skavsår. (hör du det smålänning 🙂 )

haha, ja det är taget!