Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkav på "kronjuvelerna"
You need to log in to create posts and topics.

Sportslick. Även vanlig idominsalva funkar bra. Men sportslick är outstanding. Körde sportslick på "utsatta" ställen under min 24 timmars spinning. Det var nemas problemas. Behövdes ingen gel-sadel då. Den är kanon...

Som av en händelse råkade jag själv ut för både skav kring "kronjuvelerna" samt öm bröstvårta på långpasset igår... Hitintills har jag varit förskonad från detta men nån gång skall ju vara den första!

Ang vaselininsmörjning: Hur mycket skall man använda?

Jag känner mig lyckligt lottad som inte har något behov av löprundor som regelmässigt kräver vaselin i kalsongerna.

Men det är ju många som med framgång tejpar bröstvårtorna. Funkar det där så.

Ang vaselininsmörjning: Hur mycket skall man använda? Några tips på exakt var? "/Abbe

I regel vet man var det brukar bli skavsår. De uppstår i regel på samma ställen nästkommande ggr med.
Mina skavsår brukar vara på bröstvårtor och insida lår. Vid söm

Väcker denna tråd lite om det skulle vara någon annan som har samma problem.

Jag har haft jätte problem med skavsår på pungen typ. Har de sista åren sprungit i craft underkläder och problemet började inte förrens iår (hur det kommer sig har jag ingenani

En varning på plats inom området:

Spring inte i shorts med nätinnerbyxa om det är kallare än 10 grader.Ta på ett par kalsonger under. Annars kan man bli blodig längst fram, få sprinklerfunktion av ärrvävnanden och tvingas sittkissa 3-4 dagar tills det

Värt att tänka på vid beställning från Startfitness är att man bör köpa fler än 1 par av dessa eller andra produkter också för att dra lite nytta av frakten på £10. Annars blir det nästan dubbla priset på pga frakten.

Kankse man skulle satsa på de där du

Jag har problem med att det brukar skava nere i knävecket på den sida jag parkerat gurkan. Har försökt att använda eltejp för att hålla styr och fästa upp men det funkar inget bra. Löpsteget blir så konstigt 🙂

En benpåse som man hänger upp katetern i?

inte raka klockspelet så det är hyfsat nyrakat när man sticker ut (t+)
annars tajt sittande underst, som håller sakerna på plats