Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkavlöten 16 mars
You need to log in to create posts and topics.

Skavlöten, en pärla i Täby utanför Stockholm. Här finns ett fint välbesökt terrängspår på 10,5Km. Här finns alla faciliteter från omklädning till våfflor på fiket

BILD:www.teamfakta.se/a.asp?BildID=3087

Det är kul att träffas och springa på ställen där

Japp (t+)

Återstår att se hur långt jag kommer dock 😀

Det låter underbart! Men blir lite svårt att springa så långt dagen efter 6-timmars i Skövde!
Men lova att det blir fler tillfällen sen? 🙂

Efter Skavlöten börjar det bli många tävlingar. Jag har en mara eller ultra med 2-4 veckors mellanrum ända till november. 😀 (t+)
Kanske går det att klämma in något i juni där det är sex veckor mellan Stockholm marathon och Säfsen marathon.

Alla lopp jag

Men å andra sidan kan man förbereda någonting och köra med kort varsel. Det skulle nog funka.

Tack Peter 🙂 Jo det är klart, det är rätt fullbokat de flesta helger framöver, för mig med. Men vi ses nog på en del av de där tävlingarna iaf! Till sommaren där kanske man kan dra ut på nån längre tur igen ja? Lycka till med alla tävlingar!

Hoppas vi blir många den här gången också, det är roligt att småsnacka med andra löpare mellan varven 🙂

Den här gången ska jag försöka få med mig en kamera, jag vill också ta fina bilder att spara som minne 😀

Som aspirerande ultralöpare till hösten (SUM) så hänger jag gärna på så långt jag orkar. 2 varv skall jag i alla fall klara av i makligt tempo. 🙂

Två varv, hård attack mot backarna (#) - det är ju bara 21K 😉

(...vilket i mitt fall innebär 6:30-7:15-tempo...)