Quote from Guest on 19 February 2008, 22:22Skavlöten, en pärla i Täby utanför Stockholm. Här finns ett fint välbesökt terrängspår på 10,5Km. Här finns alla faciliteter från omklädning till våfflor på fiket
BILD:www.teamfakta.se/a.asp?BildID=3087
Det är kul att träffas och springa på ställen där
Skavlöten, en pärla i Täby utanför Stockholm. Här finns ett fint välbesökt terrängspår på 10,5Km. Här finns alla faciliteter från omklädning till våfflor på fiket
BILD:www.teamfakta.se/a.asp?BildID=3087
Det är kul att träffas och springa på ställen där
Quote from Funbeat user on 19 February 2008, 22:32Japp (t+)
Återstår att se hur långt jag kommer dock 😀
Japp (t+)
Återstår att se hur långt jag kommer dock 😀
Quote from Lena Bjerlöw on 19 February 2008, 22:37Det låter underbart! Men blir lite svårt att springa så långt dagen efter 6-timmars i Skövde!
Men lova att det blir fler tillfällen sen? 🙂
Det låter underbart! Men blir lite svårt att springa så långt dagen efter 6-timmars i Skövde!
Men lova att det blir fler tillfällen sen? 🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 20:06Efter Skavlöten börjar det bli många tävlingar. Jag har en mara eller ultra med 2-4 veckors mellanrum ända till november. 😀 (t+)
Kanske går det att klämma in något i juni där det är sex veckor mellan Stockholm marathon och Säfsen marathon.Alla lopp jag
Efter Skavlöten börjar det bli många tävlingar. Jag har en mara eller ultra med 2-4 veckors mellanrum ända till november. 😀 (t+)
Kanske går det att klämma in något i juni där det är sex veckor mellan Stockholm marathon och Säfsen marathon.
Alla lopp jag
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 20:12Men å andra sidan kan man förbereda någonting och köra med kort varsel. Det skulle nog funka.
Men å andra sidan kan man förbereda någonting och köra med kort varsel. Det skulle nog funka.
Quote from Lena Bjerlöw on 21 February 2008, 21:13Tack Peter 🙂 Jo det är klart, det är rätt fullbokat de flesta helger framöver, för mig med. Men vi ses nog på en del av de där tävlingarna iaf! Till sommaren där kanske man kan dra ut på nån längre tur igen ja? Lycka till med alla tävlingar!
Tack Peter 🙂 Jo det är klart, det är rätt fullbokat de flesta helger framöver, för mig med. Men vi ses nog på en del av de där tävlingarna iaf! Till sommaren där kanske man kan dra ut på nån längre tur igen ja? Lycka till med alla tävlingar!
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 19:08Hoppas vi blir många den här gången också, det är roligt att småsnacka med andra löpare mellan varven 🙂
Hoppas vi blir många den här gången också, det är roligt att småsnacka med andra löpare mellan varven 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 08:30Den här gången ska jag försöka få med mig en kamera, jag vill också ta fina bilder att spara som minne 😀
Den här gången ska jag försöka få med mig en kamera, jag vill också ta fina bilder att spara som minne 😀
Quote from Therese Linner on 26 February 2008, 20:29Som aspirerande ultralöpare till hösten (SUM) så hänger jag gärna på så långt jag orkar. 2 varv skall jag i alla fall klara av i makligt tempo. 🙂
Som aspirerande ultralöpare till hösten (SUM) så hänger jag gärna på så långt jag orkar. 2 varv skall jag i alla fall klara av i makligt tempo. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 20:46Två varv, hård attack mot backarna (#) - det är ju bara 21K 😉
(...vilket i mitt fall innebär 6:30-7:15-tempo...)
Två varv, hård attack mot backarna (#) - det är ju bara 21K 😉
(...vilket i mitt fall innebär 6:30-7:15-tempo...)