Quote from Funbeat user on 29 February 2008, 15:17Kom till varv 2 om du kan. Det kan ju hända att någon knasig löpare som heter Peter kanske springer fem varv, och då har du sällskap i fyra varv. (t+)
Jag satte upp fyra varv för att banan är så tuff. Men finns det bränsle kvar så springer jag gärna läng
Kom till varv 2 om du kan. Det kan ju hända att någon knasig löpare som heter Peter kanske springer fem varv, och då har du sällskap i fyra varv. (t+)
Jag satte upp fyra varv för att banan är så tuff. Men finns det bränsle kvar så springer jag gärna läng
Quote from Funbeat user on 5 March 2008, 23:14Har uppdaterat med lite mer info om Skavlöten.
Nu är det 11 löpare som satt upp en målsättning.
Har uppdaterat med lite mer info om Skavlöten.
Nu är det 11 löpare som satt upp en målsättning.
Quote from Funbeat user on 5 March 2008, 23:54Jag ser fram emot det här (t+)
Jag ser fram emot det här (t+)
Quote from Therese Linner on 6 March 2008, 10:23Jag med! Jag har dock börjat fundera på fart...
Jag har ju två mål i år, Göteborgsvarvet och SUM. Varvet vill jag ju vara så snabb som möjligt på medan på SUM är målet att gå i mål (orka!). Är det läge att nu börja träna på att springa "långsamt" och ek
Jag med! Jag har dock börjat fundera på fart...
Jag har ju två mål i år, Göteborgsvarvet och SUM. Varvet vill jag ju vara så snabb som möjligt på medan på SUM är målet att gå i mål (orka!). Är det läge att nu börja träna på att springa "långsamt" och ek
Quote from Funbeat user on 6 March 2008, 13:51Vore jag dig Annika så skulle jag fokusera på varvet nu, och växla om fokus efter det och träna för SUM. Men jag är ingen expert, den här trådskaparen är dock det om jag inte fattat helt fel så han har säkert några jättebra tips att ge dig! 🙂
Jag ser o
Vore jag dig Annika så skulle jag fokusera på varvet nu, och växla om fokus efter det och träna för SUM. Men jag är ingen expert, den här trådskaparen är dock det om jag inte fattat helt fel så han har säkert några jättebra tips att ge dig! 🙂
Jag ser o
Quote from Therese Linner on 6 March 2008, 16:44Fia-Lotta, du har nog rätt. Det är ju en stund mellan varvet och SUM. Nästan 5 månader.
...i övrigt blir det nog lite (ofrivillig) vila för mig nu då jag var ovanligt korkad på dagens träningspass. Skall till naprapaten imorgon med en stel vad. Vi får se
Fia-Lotta, du har nog rätt. Det är ju en stund mellan varvet och SUM. Nästan 5 månader.
...i övrigt blir det nog lite (ofrivillig) vila för mig nu då jag var ovanligt korkad på dagens träningspass. Skall till naprapaten imorgon med en stel vad. Vi får se
Quote from Elias Engqvist on 6 March 2008, 18:48Fick du kork i vaden?
Fick du kork i vaden?
Quote from Therese Linner on 6 March 2008, 19:32Christer, det kan man absolut säga. Korken vandrade från huvudet till vaden där den slog till. Så här "korkat" beter man sig för att det skall hända:
(saxat från min blogg: Hur man garanterat förstör ett löppass...)
"Stick sedan ut rejält uppretad och ä
Christer, det kan man absolut säga. Korken vandrade från huvudet till vaden där den slog till. Så här "korkat" beter man sig för att det skall hända:
(saxat från min blogg: Hur man garanterat förstör ett löppass...)
"Stick sedan ut rejält uppretad och ä
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 09:39Någon som ska åka kommunalt ut till Skavlöten på söndag och som vill ha sällskap??? 🙂
Någon som ska åka kommunalt ut till Skavlöten på söndag och som vill ha sällskap??? 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 22:53Fia-Lotta, ursäkta så sent svar, kanske du inte hinner läsa detta men jag kommer att åka kommunalt från Söder (Hornstull) och ta bussen från Danderyds sjukhus som Peter rekommenderade.
Laddad!!! 😀
Fia-Lotta, ursäkta så sent svar, kanske du inte hinner läsa detta men jag kommer att åka kommunalt från Söder (Hornstull) och ta bussen från Danderyds sjukhus som Peter rekommenderade.
Laddad!!! 😀