Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 06:33Helt OK! Jag har hittat en buss som går från Sumpan till Danderyd, så vi ses där!
Också laddad!!!! 😀
Helt OK! Jag har hittat en buss som går från Sumpan till Danderyd, så vi ses där!
Också laddad!!!! 😀
Quote from Therese Linner on 16 March 2008, 13:13Vad kul att ses! Det var en riktigt trevlig runda, Skavlöten. Skönt att få lite natur som omväxling till söder mälarstrand. Det kändes mycket trist att åka hem när ni andra drog ut på andra varvet, men det kommer fler gånger! (Och framför allt, vaden höll
Vad kul att ses! Det var en riktigt trevlig runda, Skavlöten. Skönt att få lite natur som omväxling till söder mälarstrand. Det kändes mycket trist att åka hem när ni andra drog ut på andra varvet, men det kommer fler gånger! (Och framför allt, vaden höll
Quote from Jonny Persson on 16 March 2008, 13:28Jag håller med dig Annika. Mycket trevligt att ni ville titta ut till mina träningsområden. 🙂 Hade varit trevligt att stanna kvar efteråt men jag sprang ju hemifrån så det blev lite svårt. Tack för trevligt sällskap i två varv!
Ha det,
Mackan
Jag håller med dig Annika. Mycket trevligt att ni ville titta ut till mina träningsområden. 🙂 Hade varit trevligt att stanna kvar efteråt men jag sprang ju hemifrån så det blev lite svårt. Tack för trevligt sällskap i två varv!
Ha det,
Mackan
Quote from Lena Bjerlöw on 16 March 2008, 15:40Hur gick det för er? *nyfiken*
Hur gick det för er? *nyfiken*
Quote from Therese Linner on 16 March 2008, 15:43Hej Karin! (Och grattis till Skövde! 52,1!!!)
Jag hade en vadkänning och hade dyrt och heligt lovat naprapaten att inte springa långpass *host*. Så jag sprang ett socialt varv 10,5 km på 1:06. Utan vadproblem! Nu är jag nyfiken på hur många varv de andr
Hej Karin! (Och grattis till Skövde! 52,1!!!)
Jag hade en vadkänning och hade dyrt och heligt lovat naprapaten att inte springa långpass *host*. Så jag sprang ett socialt varv 10,5 km på 1:06. Utan vadproblem! Nu är jag nyfiken på hur många varv de andr
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 16:00Hej på er! Nu är jag hemma och duschad och potatisen kokar. 🙂
Håller med om att det var otroligt trevligt - så himla kul att få träffa andra "löparnördar" även om det inte blev så där jättemycket snacka. (t+)
Jag sprang 3 varv, alltså 3,15 mil.
Förs
Hej på er! Nu är jag hemma och duschad och potatisen kokar. 🙂
Håller med om att det var otroligt trevligt - så himla kul att få träffa andra "löparnördar" även om det inte blev så där jättemycket snacka. (t+)
Jag sprang 3 varv, alltså 3,15 mil.
Förs
Quote from Lena Bjerlöw on 16 March 2008, 16:06Annika: tack! =) Wow det var ju ändå jättebra att du kunde springa och inte känna nåt i vaden! Hoppas vadkänningen håller sig borta nu!
Fia-Lotta: Du var då en jämn en! Riktigt bra tider där ju! Och backigt med! Då kör du Lidingöloppet lätt som en plätt
Annika: tack! =) Wow det var ju ändå jättebra att du kunde springa och inte känna nåt i vaden! Hoppas vadkänningen håller sig borta nu!
Fia-Lotta: Du var då en jämn en! Riktigt bra tider där ju! Och backigt med! Då kör du Lidingöloppet lätt som en plätt
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 16:11Hej, jättekul att se er alla! Mackan jag fattade inte att "du var du", men vad kul, även om vi inte fick tillfälle att prata så mycket 🙂
För mig blev det två varv som kändes tuffa som f*n eftersom jag tog ut mig redan i början av första varvet och aldr
Hej, jättekul att se er alla! Mackan jag fattade inte att "du var du", men vad kul, även om vi inte fick tillfälle att prata så mycket 🙂
För mig blev det två varv som kändes tuffa som f*n eftersom jag tog ut mig redan i början av första varvet och aldr
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 16:16Tack Karin! 🙂 Jag frågade faktiskt en av killarna jag sprang med och som sprungit Lidingöloppet vilket som var värst - Skavlöten 3 varv eller Lidingö och han sa att Skavlöten är mycket värre. Kul att veta OM man skulle få nåt Lidingöryck.... (H)
Tack Karin! 🙂 Jag frågade faktiskt en av killarna jag sprang med och som sprungit Lidingöloppet vilket som var värst - Skavlöten 3 varv eller Lidingö och han sa att Skavlöten är mycket värre. Kul att veta OM man skulle få nåt Lidingöryck.... (H)
Quote from Jonny Persson on 16 March 2008, 16:22Fredrika, jodå jag är jag. 🙂 Bra jobbat av er alla!
Själv sprang jag dit, två varv samt hem. Jag tror varven gick på 52/50 och sen sprang jag hem 4.2 km på ganska precis 17 minuter med stegrande fart hela vägen. Totalt 28.5 km på 2.14 för mig. 1 minut
Fredrika, jodå jag är jag. 🙂 Bra jobbat av er alla!
Själv sprang jag dit, två varv samt hem. Jag tror varven gick på 52/50 och sen sprang jag hem 4.2 km på ganska precis 17 minuter med stegrande fart hela vägen. Totalt 28.5 km på 2.14 för mig. 1 minut