Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:56Nej,nej Fia-Lotta...dina rader läser jag mer än gärna å de tre till fyra gånger(Minst)....Men så kanske jag skriver exakt det som du skriver i samma sekund å då kan det bli lite dubbelt i valören då det kommer på FB men vad gör det.!!??...visst förlåter d
Nej,nej Fia-Lotta...dina rader läser jag mer än gärna å de tre till fyra gånger(Minst)....Men så kanske jag skriver exakt det som du skriver i samma sekund å då kan det bli lite dubbelt i valören då det kommer på FB men vad gör det.!!??...visst förlåter d
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:59Kära Kjell,
Du får kalla mig precis vad du vill, mitt namn är absolut inte heligt - det är påhittat och ytterst "oheligt". 😀 Och klart du är ursäktad!
Kära Kjell,
Du får kalla mig precis vad du vill, mitt namn är absolut inte heligt - det är påhittat och ytterst "oheligt". 😀 Och klart du är ursäktad!
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 22:21Kjell, Imelda Marcos tänker du nog på. Hon hade 3000 par skor när hennes make ex-diktatorn tvingades i flykt från Filippinerna. Nu har hon nog hunnit skaffa sig fler skor.
Intressant i sammanhanget är att min fru som råkar komma från samma land också har
Kjell, Imelda Marcos tänker du nog på. Hon hade 3000 par skor när hennes make ex-diktatorn tvingades i flykt från Filippinerna. Nu har hon nog hunnit skaffa sig fler skor.
Intressant i sammanhanget är att min fru som råkar komma från samma land också har
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 22:36Haha...kanon Micke Backlöparen...Marcos var det ju men visst var jag djävligt nära ändå. Rätt land å bara typ 2 000 skor ifrån hehehe. Sen säger jag inte ett djävla någe om en kvinna som samlar på sig saker för sådan störning har jag själver att dras med.
Haha...kanon Micke Backlöparen...Marcos var det ju men visst var jag djävligt nära ändå. Rätt land å bara typ 2 000 skor ifrån hehehe. Sen säger jag inte ett djävla någe om en kvinna som samlar på sig saker för sådan störning har jag själver att dras med.