Quote from Elias Engqvist on 12 February 2009, 21:18Fialotta: Du kanske skulle prova Nike Lunar Trainer, dom ser ut som kalle-anka-fötter men dom är lätta o sköna att springa i!
Fialotta: Du kanske skulle prova Nike Lunar Trainer, dom ser ut som kalle-anka-fötter men dom är lätta o sköna att springa i!
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:19Jaaa, det var 14 dagar sedan jag köpte mina Asics... 🙁 Men dom funkar ju bra till allt under 3 mil i alla fall och det är det ju i 90% av alla löppass - minst. 🙂
Jaaa, det var 14 dagar sedan jag köpte mina Asics... 🙁 Men dom funkar ju bra till allt under 3 mil i alla fall och det är det ju i 90% av alla löppass - minst. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:20Ska prova dom Christer - finns dom på RS tror du?
Hyfsad markkontakt utan att vara stenhårda? För det gillar jag.
Ska prova dom Christer - finns dom på RS tror du?
Hyfsad markkontakt utan att vara stenhårda? För det gillar jag.
Quote from Elias Engqvist on 12 February 2009, 21:21Snarare åt det mjuka hållet!
Jag har köpt mina på RS
Snarare åt det mjuka hållet!
Jag har köpt mina på RS
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:21Tja det här har ni nog läst å hört så många gånger så att ni nu kräks,gråter,svimmar....
När jag första gången bytte skor från mina så underbara Nike Pegasus till några andra okända valörer så sa killen på skolabbet till mig (1987 typ...) Glöm inte att du
Tja det här har ni nog läst å hört så många gånger så att ni nu kräks,gråter,svimmar....
När jag första gången bytte skor från mina så underbara Nike Pegasus till några andra okända valörer så sa killen på skolabbet till mig (1987 typ...) Glöm inte att du
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:24Kjell: Mina nya Asics är 39,5 och jag har 37 i normala fall. Fast jag VET ju inte om dom klarar en massa mil ihop med mina tånaglar för det har jag inte provat. 39:orna gör det icke.
Jag ska kolla in Christers tips på "ankskor" hur som helst. Nu blev jag
Kjell: Mina nya Asics är 39,5 och jag har 37 i normala fall. Fast jag VET ju inte om dom klarar en massa mil ihop med mina tånaglar för det har jag inte provat. 39:orna gör det icke.
Jag ska kolla in Christers tips på "ankskor" hur som helst. Nu blev jag
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:34Ja vad är det nu hon Filippinernas diktators gamla maka som heter Sukarno eller Suharko...typ. !?Hon har tydligen över 1 000 par skor hemma sin egen lilla skyskrapa på Mahhattan....Å du Fia-Lotta Hurtbulle har väl inte ens hälften...hehehehe.....Inte ve
Ja vad är det nu hon Filippinernas diktators gamla maka som heter Sukarno eller Suharko...typ. !?Hon har tydligen över 1 000 par skor hemma sin egen lilla skyskrapa på Mahhattan....Å du Fia-Lotta Hurtbulle har väl inte ens hälften...hehehehe.....Inte ve
Quote from Elias Engqvist on 12 February 2009, 21:35Kjell, läser du aldrig vad andra skriver?
Kjell, läser du aldrig vad andra skriver?
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:44Jodå...fast vissa hoppar jag naturligtvis över. Gör inte du det???//Kjell.;)
Jodå...fast vissa hoppar jag naturligtvis över. Gör inte du det???//Kjell.;)
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:46Kjell: Mej? 🙁
Kjell: Mej? 🙁