Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkavsår!
You need to log in to create posts and topics.

Fia-Lotta brukar inte ens ta illa upp när jag hackar på att hon kör för mycket på löpband. Eller är det så att man får blånaglar av att svettas inomhus? (Näe, detta inlägg är inte till 100% seriöst)

Absolut! Och det tråkiga är att det tar flera månader att bli "normal" igen - om jag någonsin blir det. Stortånaglarna ser konstigare och konstigare ut för varje gång dom får styk - snart får dom väl den sista dödsstöten.

Sandaler! Hur blir det då då Syl

Puss på nosen Leif, du får hacka på så mycket du vill. 😀

Jag tittar ut då och då och bränner av en runda så flisorna yr när andan faller på.

Blånaglarna kommer på riktigt långa pass - i regel utomhus.

Tack Kjelle, men vilket av mina inlägg var så underbart då? 🙂

Kruxet med just tånaglar är att har man riktig otur kan man skada nagelbädden så pass mycket att framväxande naglar aldrig blir normala igen. Och det vill jag undvika om det går. Som kvinna

Fia-Lotta: måla naglarna? 🙂 Jag gillar mörka färger som mörklila, mörkblått och svart även på tånaglarna. Kan ju vara nåt, då ser man ingen skillnad.

Jadå, måla på köttet brukar jag göra. Problemet är bara att naglarna som växer ut liksom är som månlanskap. Buckliga alltså. 🙁 Undrar vad som händer om man filar uppepå?

Haha...det var väl mera ditt sätt att svara på den där "tokiga kollegan" som jag beundrade liksom..."Det var faktiskt inte min intention....."etc,etc.....Å så kanske även "Man är ju så noga med inlägg.....etc,etc.."...haha... Diskret finstämd känslighet i

Aj då Fia! Då är säkert nagelbädden skadad då. Då brukar naglarna bli buckliga. Mina nya som kom fram blev som vanligt. Men det var ju första och sista gången jag tappade dem. 🙂

Ähhh faan nu glömde jag ju smileys...:D....shit.

Tokig kollega - ska det vara jag Kjell? Hut människa!!!! Har jag möjlighet kommer jag till Råsta på lördag och jagar "skiten" ur dig! 😉

Sylvia: Ja, det har nog fått hända för många gånger helt enkelt - första gångerna var dom normala. 🙁