Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:47Tack för den passningen Sylvia.....
Tack för den passningen Sylvia.....
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:51Kör med Segers löparstrumpor nu... och de verkar inte funka för mig! Är tunna eller tjocka bäst? Är rädd att de tunna ska vara just föör tunna och de tjocka för varma. Kanske beror på hur stora skorna är på foten?
Kör med Segers löparstrumpor nu... och de verkar inte funka för mig! Är tunna eller tjocka bäst? Är rädd att de tunna ska vara just föör tunna och de tjocka för varma. Kanske beror på hur stora skorna är på foten?
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:56Tänk bara på att tjockare strumpor tar mer plats i skon. Det har jag bittert fått erfara (4 blånaglar just nu....)
Tänk bara på att tjockare strumpor tar mer plats i skon. Det har jag bittert fått erfara (4 blånaglar just nu....)
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:58Jag använde Seger UltraThin hela våren och sommaren och fick inte ett skavsår. Underbart sköna också.
Men jösses vad jag slet dom! Ett par räckte en månad eller två.
Jag använde Seger UltraThin hela våren och sommaren och fick inte ett skavsår. Underbart sköna också.
Men jösses vad jag slet dom! Ett par räckte en månad eller två.
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:59Sylvia, jag har heller inga blånaglar! Så antingen är jag ingen riktig löpare eller så har jag full koll. Både på utrustning och på namn 😉
Sylvia, jag har heller inga blånaglar! Så antingen är jag ingen riktig löpare eller så har jag full koll. Både på utrustning och på namn 😉
Quote from Catharina Brattlin on 11 February 2009, 21:00Oj, Fia-Lotta, tog Du illa upp av det jag skrev?? Flåt!!
Det var absolut inte min intention, utan det jag menade var att man kan kolla över vad man kan ändra på i sin utrustning så att man slipper skavanker, istället för att hela tiden drabbas av t ex o
Oj, Fia-Lotta, tog Du illa upp av det jag skrev?? Flåt!!
Det var absolut inte min intention, utan det jag menade var att man kan kolla över vad man kan ändra på i sin utrustning så att man slipper skavanker, istället för att hela tiden drabbas av t ex o
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:03Nej då Sylvia, jag tog inte illa upp - jag tog åt mig. Med all rätt! 😀
Men till mitt försvar måste jag säga att jag måste ha sjukt konstiga/känsliga naglar för jag hade 39 i springskorna mot 37 i vanliga fall och det hjälpte alltså icke. Nu har jag köpt
Nej då Sylvia, jag tog inte illa upp - jag tog åt mig. Med all rätt! 😀
Men till mitt försvar måste jag säga att jag måste ha sjukt konstiga/känsliga naglar för jag hade 39 i springskorna mot 37 i vanliga fall och det hjälpte alltså icke. Nu har jag köpt
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:04Vilket underbart inlägg Sylla..TACK//Kjell.:-)
Vilket underbart inlägg Sylla..TACK//Kjell.:-)
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:04Har fått blånaglar någon enstaka gång. Då berodde det på att jag hade för små strumpor, och inte skor!
Har fått blånaglar någon enstaka gång. Då berodde det på att jag hade för små strumpor, och inte skor!
Quote from Catharina Brattlin on 11 February 2009, 21:06Det var skönt att höra! 🙂
Ah, jag ser ut som Pippi Långstrump i mina skor. Har jag fått höra av min yngste son. Men hellre det, eller att se ut som en anka, än att få såna problem.
Det var skönt att höra! 🙂
Ah, jag ser ut som Pippi Långstrump i mina skor. Har jag fått höra av min yngste son. Men hellre det, eller att se ut som en anka, än att få såna problem.