Quote from Catharina Brattlin on 11 February 2009, 21:29Kjelle, ja då tackar jag för komplimangen. 🙂
Ja, så är det nog, Fia. Trist! Å andra sidan har Du ju fått uppleva många sköna mil så det kanske ändå känns som det var värt det? Tänk alla som har normala naglar, men som inte har fått uppleva känslan man
Kjelle, ja då tackar jag för komplimangen. 🙂
Ja, så är det nog, Fia. Trist! Å andra sidan har Du ju fått uppleva många sköna mil så det kanske ändå känns som det var värt det? Tänk alla som har normala naglar, men som inte har fått uppleva känslan man
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:31Nej, absolut inte nördig. Jag är faktiskt egentligen likadan, hatar skavanker. Men visst sjutton är det egentligen värt pajade tånaglar att få springa lååååångt. 😀
Jag ska erkänna att jag är väldigt rädd om mina naglar på händerna. Dom är ganska fina ty
Nej, absolut inte nördig. Jag är faktiskt egentligen likadan, hatar skavanker. Men visst sjutton är det egentligen värt pajade tånaglar att få springa lååååångt. 😀
Jag ska erkänna att jag är väldigt rädd om mina naglar på händerna. Dom är ganska fina ty
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:38Kanon Fia-Lotta..!!??..då kan det ju bli en riktigt bra tid för oss båda.?!...Men inte var det dig som jag åsyftades utan "Mårgan" var det som hade sagt å gjort dom där sakerna..Hur kunde du bara tro att jag skulle kunna besudla ditt så vitvita rykte med
Kanon Fia-Lotta..!!??..då kan det ju bli en riktigt bra tid för oss båda.?!...Men inte var det dig som jag åsyftades utan "Mårgan" var det som hade sagt å gjort dom där sakerna..Hur kunde du bara tro att jag skulle kunna besudla ditt så vitvita rykte med
Quote from Elias Engqvist on 11 February 2009, 21:58FiaLotta: Du sa att du hade två nummer för stora skor för att slippa blånaglar, ibland beror int eblånaglarna på (bristande) längden på skorna utan höjden! Viss skor har mycket mer spelrum uppåt än andra - tänk på det nästa gång du är i en sportaffär och
FiaLotta: Du sa att du hade två nummer för stora skor för att slippa blånaglar, ibland beror int eblånaglarna på (bristande) längden på skorna utan höjden! Viss skor har mycket mer spelrum uppåt än andra - tänk på det nästa gång du är i en sportaffär och
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 22:35Jag fick blånaglar av mina DS Trainers på en halvmara och de är inte lika rymliga som mina andra skor. Men de fungerar för kortare sträckor där inte fötterna sväller upp så mycket. I det fallet kan det vara höjden som Christer säger.
Annars så var det må
Jag fick blånaglar av mina DS Trainers på en halvmara och de är inte lika rymliga som mina andra skor. Men de fungerar för kortare sträckor där inte fötterna sväller upp så mycket. I det fallet kan det vara höjden som Christer säger.
Annars så var det må
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 07:41Kjell: Usch då - hoppas det fixar till sig! Kommer jag så är det inte för att springa i 5 timmar, jag funderar på att jogga ner och bara springa kanske ett par-tre timmar å sen kvista hem igen. Skoja bara om utmaningen, fast det förstod du nog. 🙂 Jag är
Kjell: Usch då - hoppas det fixar till sig! Kommer jag så är det inte för att springa i 5 timmar, jag funderar på att jogga ner och bara springa kanske ett par-tre timmar å sen kvista hem igen. Skoja bara om utmaningen, fast det förstod du nog. 🙂 Jag är
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 20:44Jo jag kastade mina DS trainer när jag jämt fick blåtår efter kuperade långpass typ LL. För mig var det definitivt höjden på tåboxen, inte längden, som var problemet. Jag köpte ett par Nike Zoom Elite och det är jag väl ganska nöjd med. Passformen är inte
Jo jag kastade mina DS trainer när jag jämt fick blåtår efter kuperade långpass typ LL. För mig var det definitivt höjden på tåboxen, inte längden, som var problemet. Jag köpte ett par Nike Zoom Elite och det är jag väl ganska nöjd med. Passformen är inte
Quote from Catharina Brattlin on 12 February 2009, 20:55Just Nike har mycket plats för tårna "uppåt" samtidigt som de smiter åt runt foten på ett kanonsätt. Jag har haft 3 par Nike Air Max Moto (och har ff). Inga blånaglar trots naglar som pekar uppåt och inte ligger längs med nagelbädden.
Just Nike har mycket plats för tårna "uppåt" samtidigt som de smiter åt runt foten på ett kanonsätt. Jag har haft 3 par Nike Air Max Moto (och har ff). Inga blånaglar trots naglar som pekar uppåt och inte ligger längs med nagelbädden.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:12Fast jag provade Nike Zoom Elite jag när jag köpte mina Trainers nyligen och jag tyckgte att dom kändes som högklackade skor jämfört med Asicsen. Alldeles för uppbyggda baktill för mig. Väldigt olika allså. 🙁
Fast jag provade Nike Zoom Elite jag när jag köpte mina Trainers nyligen och jag tyckgte att dom kändes som högklackade skor jämfört med Asicsen. Alldeles för uppbyggda baktill för mig. Väldigt olika allså. 🙁
Quote from Catharina Brattlin on 12 February 2009, 21:16Och jag testade DS Trainer på löplabbet sist och tyckte det kändes som om jag sprang i sockiplast! 🙂
Man får nog prova sig fram. Kan ju bli dyra utprovningar förvisso.
Och jag testade DS Trainer på löplabbet sist och tyckte det kändes som om jag sprang i sockiplast! 🙂
Man får nog prova sig fram. Kan ju bli dyra utprovningar förvisso.