Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 17:43Något som hjälp mig är att ha glansiga stödstrumpor och sen löpar/skidstrumpor utan på.
Något som hjälp mig är att ha glansiga stödstrumpor och sen löpar/skidstrumpor utan på.
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 18:26Jag kan få skavsår av vissa skor eller skor som börjar gå sönder.
Ett par nya skor kan ju ge lite skav i hålfoten som ger med sig ganska snabbt. Kanske skinnet blir tjockare efter ett tag.
Nya skor som ger skav på hälen ser jag upp med däremot. Såna ska
Jag kan få skavsår av vissa skor eller skor som börjar gå sönder.
Ett par nya skor kan ju ge lite skav i hålfoten som ger med sig ganska snabbt. Kanske skinnet blir tjockare efter ett tag.
Nya skor som ger skav på hälen ser jag upp med däremot. Såna ska
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 19:48Jag var visst inte ensam med problemet!
Ska testa löplabbets strumor helt enkelt 🙂 Har fått för mig att jag lättare får skavsår när det är varmt ute pga att det blir för varmt i skorna.. eller nått... så jag får väl se hur det går eftersom ni säger att
Jag var visst inte ensam med problemet!
Ska testa löplabbets strumor helt enkelt 🙂 Har fått för mig att jag lättare får skavsår när det är varmt ute pga att det blir för varmt i skorna.. eller nått... så jag får väl se hur det går eftersom ni säger att
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 19:59Jag får skavsår av mina Icebugs, senast nu med Pyhto i lördags. Annars har jag inte haft skavsår sedan jag började med löparstrumpor och slutade med Intersports 10-pack!
Jag får skavsår av mina Icebugs, senast nu med Pyhto i lördags. Annars har jag inte haft skavsår sedan jag började med löparstrumpor och slutade med Intersports 10-pack!
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:13Sen jag började springa igen 05 så har jag inte haft några som helst problem, däremot andra löprelaterade problem...
Nu när det verkar som om jag har fixat till de andra problemen med inlägg, så har jag börjat få skavsår på hälen istället ... Har alltid X
Sen jag började springa igen 05 så har jag inte haft några som helst problem, däremot andra löprelaterade problem...
Nu när det verkar som om jag har fixat till de andra problemen med inlägg, så har jag börjat få skavsår på hälen istället ... Har alltid X
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:21Jag får aldrig skavsår, däremot blåsor under naglarna när jag springer riktigt långt så att naglarna liksom "reser sig upp". Det resulterar i blånaglar så småningom tappar jag naglarna. Har nu köpt 1/2 nummer större skor - får se om det hjälper....
Jag får aldrig skavsår, däremot blåsor under naglarna när jag springer riktigt långt så att naglarna liksom "reser sig upp". Det resulterar i blånaglar så småningom tappar jag naglarna. Har nu köpt 1/2 nummer större skor - får se om det hjälper....
Quote from Catharina Brattlin on 11 February 2009, 20:29Ditt problem Fia-Lotta har jag haft EN gång och det var efter min första halvmarathon. Vis av erfarenheten har jag därefter alltid köpt skor som är en storlek större. Dels gör det jäkligt ont det där med blåsor under naglarna. Sen är jag fåfäng nog att ty
Ditt problem Fia-Lotta har jag haft EN gång och det var efter min första halvmarathon. Vis av erfarenheten har jag därefter alltid köpt skor som är en storlek större. Dels gör det jäkligt ont det där med blåsor under naglarna. Sen är jag fåfäng nog att ty
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:36Sylvia, Syllia eller vad du nu heter, en riktig fåfäng löpare vill ha blånaglar! Jag vet, för jag har sett Lena Gavelins futter. Innan planet avgick till Monte Gordo tog denna elit-löpare av sig skor och strumpor och masserade fötterna. Leif_A kikade lite
Sylvia, Syllia eller vad du nu heter, en riktig fåfäng löpare vill ha blånaglar! Jag vet, för jag har sett Lena Gavelins futter. Innan planet avgick till Monte Gordo tog denna elit-löpare av sig skor och strumpor och masserade fötterna. Leif_A kikade lite
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:40Å skavsår efter löparryggan!!!! 😀
Fast Sylvia, jag håller med. Det är inte så vackert med för få eller för blå naglar..... 🙁
Å skavsår efter löparryggan!!!! 😀
Fast Sylvia, jag håller med. Det är inte så vackert med för få eller för blå naglar..... 🙁
Quote from Catharina Brattlin on 11 February 2009, 20:45Leif, mitt namn stavas exakt så som det står under min avatar och det är det jag heter. Sen att jag blir kallad både Sylla, Silvia, Sylivia, Silva, Syvlia...det vet jag faktiskt inte vad det beror på. Svårt med ovanliga namn kanske?
Nej Du, hur mycket "e
Leif, mitt namn stavas exakt så som det står under min avatar och det är det jag heter. Sen att jag blir kallad både Sylla, Silvia, Sylivia, Silva, Syvlia...det vet jag faktiskt inte vad det beror på. Svårt med ovanliga namn kanske?
Nej Du, hur mycket "e