Quote from Funbeat user on 30 May 2013, 20:42Jag joggar, springer och löper.
Samma sak kan beskrivas på flera sätt.
Jag joggar, springer och löper.
Samma sak kan beskrivas på flera sätt.
Quote from Funbeat user on 30 May 2013, 22:54Joggar gör jag när jag värmer upp före löppasset och när jag varvar ner efteråt.
Joggar gör jag när jag värmer upp före löppasset och när jag varvar ner efteråt.
Quote from Funbeat user on 31 May 2013, 13:45Fascinerande att den här diskussionen aldrig upphör att väcka intresse.
Det finns en skillnad mellan att jogga/springa och att vara joggare/löpare.
Även den yppersta eliten säger att de joggar när de springer med mycket låg ansträngningsnivå, t.ex. en l
Fascinerande att den här diskussionen aldrig upphör att väcka intresse.
Det finns en skillnad mellan att jogga/springa och att vara joggare/löpare.
Även den yppersta eliten säger att de joggar när de springer med mycket låg ansträngningsnivå, t.ex. en l
Quote from Funbeat user on 31 May 2013, 18:30Jag har aldrig ens funderat över denna fråga förrän jag såg den på löpforumen. Finns det motsvarande debatt på cykelforat: typ: "Jag är cyklist! -Nähä, för du är bara "trampare," möjligen "hojare". 😀
Jag har aldrig ens funderat över denna fråga förrän jag såg den på löpforumen. Finns det motsvarande debatt på cykelforat: typ: "Jag är cyklist! -Nähä, för du är bara "trampare," möjligen "hojare". 😀
Quote from Funbeat user on 31 May 2013, 18:39Thomas (t+)
Thomas (t+)
Quote from Funbeat user on 31 May 2013, 20:40Här hade David FP svarat att man endast är Cyklist om man klarat ett utlyst tempolopp med si och sådan snitthastighet...
Här hade David FP svarat att man endast är Cyklist om man klarat ett utlyst tempolopp med si och sådan snitthastighet...
Quote from Funbeat user on 31 May 2013, 20:49Äsch då Jan, det vet du väl att när vi snackar cyklister så är det ENBART vikten på cykeln som avgör. Ju lägre desto MER cyklist. (t+)
Edit säger att det kanske skulle ha kunnat inflikas något om färgmatching av kläder och brist på benhår med, men det ty
Äsch då Jan, det vet du väl att när vi snackar cyklister så är det ENBART vikten på cykeln som avgör. Ju lägre desto MER cyklist. (t+)
Edit säger att det kanske skulle ha kunnat inflikas något om färgmatching av kläder och brist på benhår med, men det ty
Quote from Christer Berg on 31 May 2013, 21:13...och som enegikakor intages mazariner.
...och som enegikakor intages mazariner.
Quote from Funbeat user on 31 May 2013, 21:25**antecknar** -> Hardcore cyklist = mazarin
**antecknar** -> Hardcore cyklist = mazarin
Quote from Elias Engqvist on 31 May 2013, 21:28Cyklist = Den som följer "The Rules" - http://www.velominati.com/the-rules
Cyklist = Den som följer "The Rules" - http://www.velominati.com/the-rules