Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 23:07Länken med lösningen på alla plattfotsproblem skall genast läsas! 😉
Stort tack för alla som engagerar sig och det är grymt kul att vara en del av ett så kunnigt gäng!
Länken med lösningen på alla plattfotsproblem skall genast läsas! 😉
Stort tack för alla som engagerar sig och det är grymt kul att vara en del av ett så kunnigt gäng!
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 22:12@Robert: Älskar också mina Kinvara, men blev förvånad då jag läste ditt inlägg om storlek,
då försäljarna på RunnersStore absolut skulle ha mig till att välja stora skon då jag valde storlek (gillade det inte och tycker fortfarande de är lite stora, men ä
@Robert: Älskar också mina Kinvara, men blev förvånad då jag läste ditt inlägg om storlek,
då försäljarna på RunnersStore absolut skulle ha mig till att välja stora skon då jag valde storlek (gillade det inte och tycker fortfarande de är lite stora, men ä
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 22:38Jag har Saucony A4 som "lättviktsracer" och dom är 1/2 - 1 nummer mindre än mina andra löparskor. Just för att sitta som en "handske".
I lördags sprang jag halvmaran i dom utan att få några tånagelproblem men längre distanser skulle nog bli knepigt - då
Jag har Saucony A4 som "lättviktsracer" och dom är 1/2 - 1 nummer mindre än mina andra löparskor. Just för att sitta som en "handske".
I lördags sprang jag halvmaran i dom utan att få några tånagelproblem men längre distanser skulle nog bli knepigt - då
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 22:41Om det är vanlig asfaltlöpnig, så tycker jag gott det kan finnas lite plats framme i skon.
Om det är vanlig asfaltlöpnig, så tycker jag gott det kan finnas lite plats framme i skon.
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 22:51Jag har samma storlek på alla mina löparskor (alla är Adidas). Dock sitter mina lättare skor (Adizero Adios och Adidas Aegis) betydligt "tightare" än lite tyngre modeller såsom Adizero Boston och Supernova Glide. Vet inte om de lättare skorna är mindre i
Jag har samma storlek på alla mina löparskor (alla är Adidas). Dock sitter mina lättare skor (Adizero Adios och Adidas Aegis) betydligt "tightare" än lite tyngre modeller såsom Adizero Boston och Supernova Glide. Vet inte om de lättare skorna är mindre i
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 23:07För att vinna tid med lättare skor måste man ju också tåla den ökade belastningen. Förvånad över att ingen tar upp det.
Jag sprang Stockholm halvmarathon i lördags med mina Adios. Förmodligen hade jag avslutat bättre om jag haft mina Boston, och jag giss
För att vinna tid med lättare skor måste man ju också tåla den ökade belastningen. Förvånad över att ingen tar upp det.
Jag sprang Stockholm halvmarathon i lördags med mina Adios. Förmodligen hade jag avslutat bättre om jag haft mina Boston, och jag giss
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 23:43Just belastningen har jag inte märkt någon skillnad att det ska vara jobbigare.
Men när jag tänker efter så var fötterna väldigt varma, brukar faktiskt inte vara så varma. Lär de ju svälla ännu mer än vanligt...
Just belastningen har jag inte märkt någon skillnad att det ska vara jobbigare.
Men när jag tänker efter så var fötterna väldigt varma, brukar faktiskt inte vara så varma. Lär de ju svälla ännu mer än vanligt...
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 06:49Ja, det är en viktig detalj det där med att tåla belastningen. Tror risken kan vara ganska stor att de som plockar fram "räserpjucken" vid speciella tillfällen för att försöka springa snabbare då kan få problem.
Jag personligen springer inte i mina för a
Ja, det är en viktig detalj det där med att tåla belastningen. Tror risken kan vara ganska stor att de som plockar fram "räserpjucken" vid speciella tillfällen för att försöka springa snabbare då kan få problem.
Jag personligen springer inte i mina för a