Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 15:08*asg*
*asg*
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 15:25Skratta aldrig åt en vadtaliban! Ett, tu tre så drabbas den icke renlärige hedningen av gubb- lr gumvad 😉
Skämt åsido fick jag välja mellan detta, Bingolotto lr knyppling som hobby 😉
Skratta aldrig åt en vadtaliban! Ett, tu tre så drabbas den icke renlärige hedningen av gubb- lr gumvad 😉
Skämt åsido fick jag välja mellan detta, Bingolotto lr knyppling som hobby 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 15:32Jag skrattade inte åt dig, jag skrattade åt Christers skämt. ;P Jag lär nog få problem med höft och nedre delen av ryggen långt innan mina vader börjar gnälla. Vi har alla våra egna problem. 🙂
Jag skrattade inte åt dig, jag skrattade åt Christers skämt. ;P Jag lär nog få problem med höft och nedre delen av ryggen långt innan mina vader börjar gnälla. Vi har alla våra egna problem. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 15 September 2011, 15:35...och det var egentligen inget skämt utan snarare respektfullt konstaterande (med glimten i tangentvrån)
...och det var egentligen inget skämt utan snarare respektfullt konstaterande (med glimten i tangentvrån)
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 15:40Nej, sant. Jag menade ... Inlägget i sig. (jösses vad det ska vara petigt hela tiden) 😉
Nej, sant. Jag menade ... Inlägget i sig. (jösses vad det ska vara petigt hela tiden) 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 15:58Man får absolut skoja med en vadtaliban! 😉
Men passa er för bålstabilitetstalibanerna! För att inte nämna... *nä, törs inte!* ;););)
Man får absolut skoja med en vadtaliban! 😉
Men passa er för bålstabilitetstalibanerna! För att inte nämna... *nä, törs inte!* ;););)
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 16:04Manuel, det finns några som gått (eller sprungit då) från platta fötter till finfina fotvalv just barfota. Här är tex en artikel om detta med några bra kommentarer efter. Det funkar kanske inte för alla, men kanske kan vara intressant iallafall.
http://ww
Manuel, det finns några som gått (eller sprungit då) från platta fötter till finfina fotvalv just barfota. Här är tex en artikel om detta med några bra kommentarer efter. Det funkar kanske inte för alla, men kanske kan vara intressant iallafall.
http://ww
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 16:20Anders, menar du LCHF-talibanerna?
There, I said it! (H)
Anders, menar du LCHF-talibanerna?
There, I said it! (H)
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 17:39Eller de där hemska barfotatalibanerna. Jag har hört att de bits och har rabies hela bunten.
Eller de där hemska barfotatalibanerna. Jag har hört att de bits och har rabies hela bunten.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 22:33OA +1
OA +1