Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:38Härligt Zandra! 😀
Kanske kan du övertyga löparklubben du går med i att sponsra dig med en uppsättning tri-kläder i rätt färger och med löparklubbens emblem. Så är lyckan gjord 😉
Härligt Zandra! 😀
Kanske kan du övertyga löparklubben du går med i att sponsra dig med en uppsättning tri-kläder i rätt färger och med löparklubbens emblem. Så är lyckan gjord 😉
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:47Apropå klasser så skulle jag helst se att tävlingsklassen bara var en då jag tycker det är störigt att ha bataljer med diverse motståndare och sen visade sig att de var i M40, M50 eller motionsklass. En rak lista för alla tävlande och sen kan man ha under
Apropå klasser så skulle jag helst se att tävlingsklassen bara var en då jag tycker det är störigt att ha bataljer med diverse motståndare och sen visade sig att de var i M40, M50 eller motionsklass. En rak lista för alla tävlande och sen kan man ha under
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 22:22Är inte alla veteranklasser motionsklasser med resultatlista?
Är inte alla veteranklasser motionsklasser med resultatlista?
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 08:23Man kunde ju sortera listan i motionsklass i alfabetisk ordning istället och inte skriva ut placering utan bara tider kanske?
Man kunde ju sortera listan i motionsklass i alfabetisk ordning istället och inte skriva ut placering utan bara tider kanske?
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 08:27Eftersom veteranklasser handlar om folk som tävlar mot andra är de väl per definition att betrakta som tävlingsklasser?
För mig är skillnaden:
- Tävlingsklass är för de som deltar för att mäta sig mot andra (dvs vill placera sig i resultatlistan och möjl
Eftersom veteranklasser handlar om folk som tävlar mot andra är de väl per definition att betrakta som tävlingsklasser?
För mig är skillnaden:
- Tävlingsklass är för de som deltar för att mäta sig mot andra (dvs vill placera sig i resultatlistan och möjl
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 10:59Fast det är lite mysko. Lidingö MK15 är så motionslopp det kan bli, blandat herrar och damer, först-till-kvarn-startgrupper, inga priser eller medaljer för att gå under en viss tid ... (Inga priser som lottas ut heller iofs) - men resultatlistan publicera
Fast det är lite mysko. Lidingö MK15 är så motionslopp det kan bli, blandat herrar och damer, först-till-kvarn-startgrupper, inga priser eller medaljer för att gå under en viss tid ... (Inga priser som lottas ut heller iofs) - men resultatlistan publicera
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 08:43I många tävlingar beror nog klassindelningarna på att arrangören vill reducera prisbordets omfattning.
Man överger fullständig klassindelning med 5-års klasser i tävlingsklasserna mot 10-års klasser, man kanske utesluter de äldsta klasserna och har bara
I många tävlingar beror nog klassindelningarna på att arrangören vill reducera prisbordets omfattning.
Man överger fullständig klassindelning med 5-års klasser i tävlingsklasserna mot 10-års klasser, man kanske utesluter de äldsta klasserna och har bara
Quote from ellen olsson on 23 October 2009, 10:00Kolbullar är mättande...
Kolbullar är mättande...
Quote from Elias Engqvist on 23 October 2009, 10:04banan och kolbullar - en lustig kombination (sorry kunde inte låta bli)
F.ö. är oftast småloppen roligare än stora lopp. Vi hade ett "Gruvsjön runt" (tror jag det hette) som var trevligt. Man känner hälften av alla som är med osv...
banan och kolbullar - en lustig kombination (sorry kunde inte låta bli)
F.ö. är oftast småloppen roligare än stora lopp. Vi hade ett "Gruvsjön runt" (tror jag det hette) som var trevligt. Man känner hälften av alla som är med osv...
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 16:38Fast jag är intreserad av både placering och tid.
Inte för att bli bäst ( bara;) ), men för att förbättra mig relativt alla andra.Det är ju inte alltid som ett lopp genomförs under samma vilkor.
Ena året 30 graders hetta, nästa år hagel ...Då kan plac
Fast jag är intreserad av både placering och tid.
Inte för att bli bäst ( bara;) ), men för att förbättra mig relativt alla andra.
Det är ju inte alltid som ett lopp genomförs under samma vilkor.
Ena året 30 graders hetta, nästa år hagel ...
Då kan plac