Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:07Var skrev jag nåt om att betala? Jag kanske bara inte vill vara med i fler klubbar. Jag förstår inte varför det argumenteras mot motionsklasser?
Var skrev jag nåt om att betala? Jag kanske bara inte vill vara med i fler klubbar. Jag förstår inte varför det argumenteras mot motionsklasser?
Quote from ellen olsson on 20 October 2009, 21:11Du skrev förvisso inget om att betala men vari ligger problemet då?
Du skrev förvisso inget om att betala men vari ligger problemet då?
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:14Den klubb jag är med i tar 150 kr/år i medlemsavgift. Det tycker inte jag är mycket för att få en klubbtillhörighet, tillgång till träningar, information, samåkning och mycket annat (t+).
I år gick jag även med i en skidklubb (även där bara 150 kr/år) f
Den klubb jag är med i tar 150 kr/år i medlemsavgift. Det tycker inte jag är mycket för att få en klubbtillhörighet, tillgång till träningar, information, samåkning och mycket annat (t+).
I år gick jag även med i en skidklubb (även där bara 150 kr/år) f
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:15Om alla motionärer skulle vara tvungna att lösa medlemskap i en klubb för att springa ett lopp, skulle deltagarantalet antagligen minska drastiskt. Det blir onödigt mkt krångel, helt enkelt. Nu finns ju motionsklasser och det fungerar jättebra. Varför vil
Om alla motionärer skulle vara tvungna att lösa medlemskap i en klubb för att springa ett lopp, skulle deltagarantalet antagligen minska drastiskt. Det blir onödigt mkt krångel, helt enkelt. Nu finns ju motionsklasser och det fungerar jättebra. Varför vil
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:18Lingling Ling: Jag tycker att det låter som om du är en tävlingsmänniska utklädd till motionär ;). Visst är det officiella resutatlistor med placeringar och tider som du vill åt?
Gå med i en klubb och anmäl dig i tävlingsklassen nästa gång (t+)
Lingling Ling: Jag tycker att det låter som om du är en tävlingsmänniska utklädd till motionär ;). Visst är det officiella resutatlistor med placeringar och tider som du vill åt?
Gå med i en klubb och anmäl dig i tävlingsklassen nästa gång (t+)
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:21Kan väl tillägga att de lopp jag springer i princip enbart är rena motionslopp där man ej har möjlighet att välja klasstillhörighet när man anmäler sig. Visst, Stockholm marathon är även marathon-SM, men även om jag går med i en klubb tror jag inte att ja
Kan väl tillägga att de lopp jag springer i princip enbart är rena motionslopp där man ej har möjlighet att välja klasstillhörighet när man anmäler sig. Visst, Stockholm marathon är även marathon-SM, men även om jag går med i en klubb tror jag inte att ja
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:26Zandra: Jag tycker att motionsklassen ska vara till för de som struntar i tid och placering (ja det finns sådana som gör det) och är med i lopp för motionens och nöjets skull. Inte ta bort. Låta motionsklassen vara en motionsklass.
I tävlingsklassen ska
Zandra: Jag tycker att motionsklassen ska vara till för de som struntar i tid och placering (ja det finns sådana som gör det) och är med i lopp för motionens och nöjets skull. Inte ta bort. Låta motionsklassen vara en motionsklass.
I tävlingsklassen ska
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:27🙂
Kanske det. Fast nu var det inte bara mig det handlade om utan också det man hör och ser under lopp (många "Håll HÖGER!" ), och de kommentarer som kommer på diverse forum efteråt ...
🙂
Kanske det. Fast nu var det inte bara mig det handlade om utan också det man hör och ser under lopp (många "Håll HÖGER!" ), och de kommentarer som kommer på diverse forum efteråt ...
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:29Som sagt motionstävling?
Som sagt motionstävling?
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:30Jag tror ändå att man skulle tappa deltagare på det. Många vill ju ha en officiell tid även om de skiter i resultatlistan.
Men för din skull, Lars, kan jag väl gå med i nån klubb tills nästa gång jag råkar ställa upp i ett lopp som faktiskt har en anmäln
Jag tror ändå att man skulle tappa deltagare på det. Många vill ju ha en officiell tid även om de skiter i resultatlistan.
Men för din skull, Lars, kan jag väl gå med i nån klubb tills nästa gång jag råkar ställa upp i ett lopp som faktiskt har en anmäln