Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkoilägg
You need to log in to create posts and topics.

Aldrig hälen först, säger ni. Varför? När jag sprang (är skadad nu) så nötte jag mest på skornas häl. Utsidan av hälen. Jag kunde också se på spåren om jag sprang i snö, att jag satte ner hälens utsida först. Men det är ju ingen teknik som jag har valt at

Det jag tror Jessica försöker säga är att i stället för att berätta att någon har ett felaktigt löpsteg så säljer Löplabbet liksom de flesta andra affärer skor som gör att man kan fortsätta med det.

Jag har tidigare pronerat mycket och haft mycket probl

.. kom in två gånger...

http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=129962

mitt inlägg längst ner till harald

När jag provade ut mina skor på Löplabbet tjej i Stockholm så landade jag på foten så som Jessica föreskriver att man skall springa (och som jag har gjort sedan jag började tävlingsspringa vid 9 års ålder). Då sade den glada försäljerskan till mig "Landa

Det var riktigt illa - så borde en försäljerska definitivt inte göra...

Jag tycker att en försäljare överhuvudtaget inte ska ha någon åsikt om ens löpsteg. De ska se vad du visar för löpsteg på deras band och sedan ge dig en sko som passar detta. Om du springer på något sätt de tycker är jättekonstigt så ska de hålla tyst om

Annika, när jag ställde frågor på "löplabbet tjej" så fick jag svaret att "jag är ju ingen löpare så jag vet inte". Jag gick därifrån och kom inte tillbaka...

Karl, jag struntade i hennes råd om löpsteget och trippar vidare. Jag blev bara fundersam till varför hon gjorde det, om det är som Jessica säger, att de vill sälja skor med dämpning. För 17 år sedan så sprang jag i extremt tunna knallgula Saucony asfaltm

Jag vet vad jag vill ha för skor och som passar mig så jag köper på nätet. Billigare =)