Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkoilägg
You need to log in to create posts and topics.

Ja, har man väl provat ut skor som passar så är nätet ett klart bättre shoppingsätt.

Det är väl tyvärr så att de flesta "butikskedjor" anställer personal efter kvantitet och inte kvalitet.

Jag har dock bra erfarenhet av löplabbets personal i Helsingborg. Alltid väldigt trevliga och har aldrig "prackat" på mig någonting. De verkar alla vara löpare själv så den löplabbet butiken rekommenderar jag i alla fall.

Jag har träffat på både sjukgymnaster, naprapater och löpare som arbetat som skoförsäljare hos löplabbet. Jag fick bl a min första rekomendation att springa med kortare steg hos dem. Allt är inte dåligt med löparbutiker.

Så dumt man kan läsa en rubrik ibland. Jag läste skol-ägg... 😀

Tack för tipsen!!
Skönt att höra att fler har blivit helt återställda med ilägg! Då finns det hopp för mig med:)
Har nu hittat ett ställe med ortopedtekniker som jag funderar att besöka, så visar det sig väl om det kan vara det som är problemet..

Jag har endast goda erfarenheter av specialbutiker, t.ex. Löplabbet i Göteborg & Sporttjänst i Östersund. Jättebra personal med goda råd & engagemang. Jag har sedan i våras gjort inlägg m.h.a. en ortoped som Sporttjänst samarbetar med (Kommer från Gävletr

Intressant diskussion det här... Jag var på en sportaffär nyligen och provade lite skor. Hade ganska lång diskussion med försäljaren angående vilka skor man behöver vid olika situationer. Hans förslag stämde inte alltid överens med min egen åsikt och jag

> "Njaa, asics säger till oss att så var det tidigare. Men nu rekomenderar de nog att man ska ha stöd. Asics kommer ju hit och undervisar oss ganska ofta."

Utan att överdriva så skulle jag vilja säga att Asics är grymt partiska... 🙂