Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkoinlägg - scanna, gjuta...?
You need to log in to create posts and topics.

Att allt som är betalat/sponsrat av en organisation eller ett företag med vinstintresse också med stor sannolikhet är bundet till att få det resultat som företaget/organisationen vill ha, simple as that.

(Jag har inte läst länken och är inte speciellt in

Jag undrade varför Oscar tyckte det var intressant. Låt honom svara på det själv.

Du frågade vad som var fascinerande med att Nike betalar, utan någon som helst personlig riktning. Jag svarade på frågan ur min synvinkel. Om du sen inte är nöjd med svaret eller söker att någon annan kan svara så kan man framställa det utan att vara otre

Varför tycker du att det uttalandet är konstigt Magnus?

Varför tror du att jag tycker uttalande var konstigt, Christer? Jag undrar vad Oscar menar. Nu har jag förtydligat två ggr.

Oscar kan säkert svara för sig själv men jag misstänker att han tycker att Nike som själva har så aktiv del i hela framtagningen och kampanjandet för väldämpade och uppbyggda skor nu sponsrar forskning som visar på dessa skors skadliga inverkan.

Jag kan

Mikael, är det in bättre om du säger vad du tycker, och Oscar säger vad Oscar tycker. Eller är det för konventionellt? Eller det kanske är funbeat-metoden att hoppa in? (H)

Det här är väl en diskussion öppen för alla hoppas jag? Dialoger kan företrädelsevis hållas med hjälp av PM och monologer kan man hålla för sig själv framför spegeln.

Tänk att det blev barfota av detta också. 🙂

Miakel, javisst men låt oss föra fram våra egna åsikter, istället för att gissa andras. Diskussionen blir så mycket lättare att följa då.Christer gissade mina, du gissade Oscars. Skall jag gissa Jackies, nu? Ursäkta, kan inte reglerna... (H)