Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkoinlägg - scanna, gjuta...?
You need to log in to create posts and topics.

Mja, jag råkar känna Oscar och vet att han verkar i en annan tidszon. Det är en rätt så intressant diskussion så varför låsa den bara för att vi inväntar andra personers närvaro? Mitt inlägg var dessutom lite mer än en gissning ur tomma luften. Ämnet har

Jag har inte alls gissat något. Jag frågade dig varför du tyckte det var konstigt. Hur kan du få det till att jag gissade vad du tycker.

Du gissade att jag tyckte det var konstigt, Christer. Du gissade dessutom fel.

Om du vill föra diskussionen framåt, varför inte utveckla dina egna åsikter istället för andras gissade åsikter, Micke? Jag tror Oscar klarar sig alldeles utmärkt utan din "hj

Den enda som jag kan se har något som helst mandat att mästra om vad som ska stå i den här tråden är Elin Hartelius som skapat den.

Det tillhör hyfs och god ton att man inte pådyvlar andra åsikter de inte har eller har gett uttryck för. Och framför allt blir det en j-a tråkig diskussion full med missförstånd. Det är svårt nog även om folk håller sig till att framföra sina egna åsikter

Det kan jag skriva under på till 100%

att missförstå varann, det är väl halva grejen? sällan har så mycket grälsjuka skådats som i diskusarna på fb.. heja!

Bjarne K: Det kanske är därför Elin (som skapade tråden) inte är medlem på FB längre ?? 😉

Jag har precis fått mina inlägg. Jag gjorde dessa på Foten. Jag tänker träna upp fötterna samtidigt som jag använder inläggen för att fötterna inte ska belastas så hårt. Jag har ett neutralt löpsteg, men har tränat fel. Min sjukgymnast hävdar att barfotat

Malin, var på hemsidan finns detta fotträningsprogram? Har letat men inte funnit, är lite nyfiken på hur det ser ut 🙂