Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 19:27Tack för många tips och synpunkter!
Mina inlägg är mjuka, och sannolikt inte anpassade för elitmotionär. Använder dom 50% under dagen på jobbet, och 100% till löpning.
Ni som säger att det blir bättre, hade ni problem med skavsår länge? Och när det blev
Tack för många tips och synpunkter!
Mina inlägg är mjuka, och sannolikt inte anpassade för elitmotionär. Använder dom 50% under dagen på jobbet, och 100% till löpning.
Ni som säger att det blir bättre, hade ni problem med skavsår länge? Och när det blev
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 19:27Nej Kjell, jag gick direkt på dyra inlägg, vilket jag kanske ångrar idag.
Nej Kjell, jag gick direkt på dyra inlägg, vilket jag kanske ångrar idag.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 19:47Nej Kjell, jag gick på gratisinlägg på direkten.
Jag blev lite testobjekt.
Har testat det mesta.
Hos experter körde jag med att jag hade noll problem. Fel. Du pronerar.
Försökte med supinerar. Du pronerar.
Sa jag att jag pronerade så sa de att jag hade
Nej Kjell, jag gick på gratisinlägg på direkten.
Jag blev lite testobjekt.
Har testat det mesta.
Hos experter körde jag med att jag hade noll problem. Fel. Du pronerar.
Försökte med supinerar. Du pronerar.
Sa jag att jag pronerade så sa de att jag hade
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 21:52Andreas - då har du förmodligen Balkefors inlägg = dom är skit och stenhårda. Prova Ortolabs.
Så här skrev jag i en gammal tråd !
jag har två sorters inlägg !
Balkefors. http://www.balkefors.se/support/default.htmoch Ortolab. http://www.ortolab.s
Andreas - då har du förmodligen Balkefors inlägg = dom är skit och stenhårda. Prova Ortolabs.
Så här skrev jag i en gammal tråd !
jag har två sorters inlägg !
Balkefors. http://www.balkefors.se/support/default.htm
och Ortolab. http://www.ortolab.s
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 22:16"Kan tillägga att mina problem är av typen att jag får välja mellan att springa med ilägg eller inte springa alls, det är inget jag kan "träna bort". "
Samma här. Gjorde också mina hos Janne på Runners store. Är supernöjd och har massor av löpglädje. Bet
"Kan tillägga att mina problem är av typen att jag får välja mellan att springa med ilägg eller inte springa alls, det är inget jag kan "träna bort". "
Samma här. Gjorde också mina hos Janne på Runners store. Är supernöjd och har massor av löpglädje. Bet
Quote from Catharina Brattlin on 6 May 2010, 22:27Får man fråga vad det är för typ av besvär Ni har skaffat Er skoinlägg för? Ni, som inte har kunnat "träna bort det"?
Är t ex höga fotvalv nåt att skaffa fotinlägg för, om man på senare tid har drabbats av en plantar fasciit? Eller ska jag vara iskall oc
Får man fråga vad det är för typ av besvär Ni har skaffat Er skoinlägg för? Ni, som inte har kunnat "träna bort det"?
Är t ex höga fotvalv nåt att skaffa fotinlägg för, om man på senare tid har drabbats av en plantar fasciit? Eller ska jag vara iskall oc
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 23:08Går jag i vanliga skor eller barfota för länge blir jag fruktansvärt öm och stel i stortån, och det trots att jag kan springa timme ut och timme in med inläggen. Jag fick en förklaring av läkaren men jag kommer bara ihåg hälften känns det som, det hängde
Går jag i vanliga skor eller barfota för länge blir jag fruktansvärt öm och stel i stortån, och det trots att jag kan springa timme ut och timme in med inläggen. Jag fick en förklaring av läkaren men jag kommer bara ihåg hälften känns det som, det hängde
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 05:49- Sylvia, kan inte du publicera de övningar som du har tränat för att bli av med dina besvär?
- Sylvia, kan inte du publicera de övningar som du har tränat för att bli av med dina besvär?
Quote from Susan Hartley on 7 May 2010, 07:59Angående möjligheten att träna bort besvären:
Det är möjligt att mina besvär går över när höfterna blir starkare och mer stabila. Jag har en liten pronation väldigt sent i löpsteget som sedan "fortplantar" upp i benet så till vida att jag vrider och vike
Angående möjligheten att träna bort besvären:
Det är möjligt att mina besvär går över när höfterna blir starkare och mer stabila. Jag har en liten pronation väldigt sent i löpsteget som sedan "fortplantar" upp i benet så till vida att jag vrider och vike
Quote from Catharina Brattlin on 7 May 2010, 08:04Jösses, Annica, helt plötsligt känner jag mig som en gnällig tant, som klagar på min lilla plantar fasciit! (H)
Är det hallux valgus Du har på stortån? Tyckte mig känna igen symtomen, då min mamma opererades för det på båda fötterna. I hennes fall trodde
Jösses, Annica, helt plötsligt känner jag mig som en gnällig tant, som klagar på min lilla plantar fasciit! (H)
Är det hallux valgus Du har på stortån? Tyckte mig känna igen symtomen, då min mamma opererades för det på båda fötterna. I hennes fall trodde