Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

- Sylvia, ja.

OK, kommer här:

http://www.fitsugar.com/Exercise-Video-Clam-Series-551450

Utöver dessa gör jag bäckenlyft (the bridge) oc

Hallux-nånting, ska låta vara osagt vad det hette mer. Fast det enda jag har ont av nu är tån, om jag går i felaktiga skor eller barfota för länge så jag har ingen anledning att gnälla. Jag kan springa 🙂

Hallus Valgus: BILD:http://www.joint-pain-expert.net/images/rheumatoid-arthritis-symptoms-hallux-valgus.jpg

Nej, det där känner jag inte igen.

Hallux rigidus var det han kallade det (var tvungen att kolla upp det nu bara för det). Som jag förstod det kan det bara bli sämre, om det blir någon förändring. Men nu är jag i jämförelse mer eller mindre smärtfri och

"Jösses, Annica, helt plötsligt känner jag mig som en gnällig tant, som klagar på min lilla plantar fasciit!"

Sylvia: Lilla å lilla.... Med plantar fasciit har man all rätt att vara en gnällig tant, det är inte världens roligaste åkomma att få som löpare

Jo, iofs, håller helt med Dig, Kristina. Men i jämförelse med Annicas fotstaus så är ju mitt bekymmer en piss i Missisippi! (H)

Jag har ju liksom orsakat det själv pga att knoppen har varit ur funktion...

Hoppas Du är av med det snart. Du har kämpat med

Jag antar att du förstår varför jag tycker kommentarer av typen "inlägg är bara dumt, träna bort problemen istället" känns ganska ... ja, inte riktigt klokt 🙂

För om jag har en massa som sitter fel och inte fungerar som det ska, vad är det som säger at

Absolut förstår jag det! Felställningar som de Du har kan man ju liksom inte påverka på nåt annat sätt? Jag tänker mer på skador som kommer av försvagningar någon annanstans. Där kanske inlägg är en "konstgjord andning" istf att stärka upp det som stärkas

Ja, allt är naturligtvis relativt. 🙂

Plantar fasciit kan man dra på sig av allt möjligt så det är inte så himla lätt att tänka på alla faror. Och jaaa, det har strulat länge - det började efter sommaren 2009 då jag sprang omkring massor en vecka i sten