Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 19:49Annica, självklart menade jag inte att alla problem går att träna bort. Det var därför jag jämförde med kryckor, för de flesta skador är de ett tillfälligt hjälpmedel medan vissa behöver dem resten av livet.
Sylvia, tycker du inte att "fick veta" är lite
Annica, självklart menade jag inte att alla problem går att träna bort. Det var därför jag jämförde med kryckor, för de flesta skador är de ett tillfälligt hjälpmedel medan vissa behöver dem resten av livet.
Sylvia, tycker du inte att "fick veta" är lite
Quote from Catharina Brattlin on 7 May 2010, 19:55Olle, nej, det tycker jag inte. Jag tyckte Ditt svar verkade väldigt logiskt. 🙂
Jag har lånat min svågers bok "Atlas of human anatomy" (han är sjukgymnast) och har lustläst om fotens anatomi, och som sagt så håller jag det inte osannolikt för att Du bo
Olle, nej, det tycker jag inte. Jag tyckte Ditt svar verkade väldigt logiskt. 🙂
Jag har lånat min svågers bok "Atlas of human anatomy" (han är sjukgymnast) och har lustläst om fotens anatomi, och som sagt så håller jag det inte osannolikt för att Du bo
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 20:24Med tanke på att jag för närvarande är sjukskriven så skulle alla byten vara ett fall framåt. 😉 Sen sa jag väl visserligen inte att det handlade om för starka muskler utan snarare om för spända. Dags att sluta kapa den här tråden tror jag bestämt...
Med tanke på att jag för närvarande är sjukskriven så skulle alla byten vara ett fall framåt. 😉 Sen sa jag väl visserligen inte att det handlade om för starka muskler utan snarare om för spända. Dags att sluta kapa den här tråden tror jag bestämt...
Quote from Catharina Brattlin on 7 May 2010, 20:34Det sa Du kanske. Jag läser väl det jag vill läsa...;)
Även om Du tycker att tråden kapas så håller vi oss ändå inom ämnet. Och vem vet, något Du säger kanske stämmer perfekt som svar på en fråga nån klurar på?
Det sa Du kanske. Jag läser väl det jag vill läsa...;)
Även om Du tycker att tråden kapas så håller vi oss ändå inom ämnet. Och vem vet, något Du säger kanske stämmer perfekt som svar på en fråga nån klurar på?