Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkor -igen
You need to log in to create posts and topics.

Intersport btukar ha band och nöjdkundgaranti, vet inte hur det är i din stad förstås.

Fast dom gillar nog inte om man nöter en mil på deras löpband!

Jag säger bara Saucony Kinvara,de e så super (L)

@Susanne

Jag tjuvkikade lite och förstår jag rätt bor du i närheten av Linköping som är en studentstad så där måste finnas ett bra utbud.

Om du dessutom har en förslitningsskada som kanske stökar lite är det kanske värt att ta Sylvias förslag och "shopp

Linköping har 2 st Intersportbutiker, båda med löpband. Sedan finns ju Löplabbet oxå. Tror inget av de båda Stadiumbutikerna har löpband.

Christer; Funderade faktiskt en vända till på det där med löpband sen; det kan faktiskt vara värt de där ca. 100 kr som gymmen tar i engångsavgift för att få testa skorna på ett löpband! Men 1 mil; är du vettlös karl!? 😉

Peter R: Jasså, har Intersport i

Nu kommer jag in lite snett från vänster utan att ha läst mer än sista inlägget egentligen. Jag vet att i alla fall Intersport i Ikano-huset har löpband....eller de hade i alla fall för...eh...ja det kanske var ett par år sedan. 😀

Jag kan varmt rekommendera Löplabbet! Där tittar, känner och klämmer dom på fötterna. Du får även springa några sekunder på ett löpband där dina fötter filmas för att dom ska se hur du sätter ner foten. Sen tittar dom ut skorna för dig. Du får några alter

Och nu när jag tänker efter var jag ju på Löplabbet i Linköping i våras någon gång när de precis hade öppnat och då hade de minsann löpband. Deras utbud ser inte stort ut från en början men de sa i alla fall då att de gärna tog hem om det var något särski

Nu kommer jag in lite snett från höger utan att ha läst mer än sista inlägget egentligen. Men jag kan, utan ha varit där, nästan garantera att Löplabbet har ett löpband. Det ingår i deras koncept att ha det i sina butiker.

OT: varför försöker min iPhone