Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 22:44För att springa på löpband är som att bli kölhalad. Dem är otroligt kloka de där iPhonarna 😉
För att springa på löpband är som att bli kölhalad. Dem är otroligt kloka de där iPhonarna 😉
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 23:03Susanne, jo jag insåg att du inte fick svar på din originalfråga. Jag försökte besvara den i mitt tidigare inlägg i allmänna ordalag.
En del skomodeller lever kvar ganska länge utan att tillverkarna gör några större förändringar av den. Jag tycker t.ex.
Susanne, jo jag insåg att du inte fick svar på din originalfråga. Jag försökte besvara den i mitt tidigare inlägg i allmänna ordalag.
En del skomodeller lever kvar ganska länge utan att tillverkarna gör några större förändringar av den. Jag tycker t.ex.
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 18:05Intersport i stan har löpband och filmar & fotar dina fötter, och visar linjer och har sig.
Säg att du måste få testspringa!
Intersport i stan har löpband och filmar & fotar dina fötter, och visar linjer och har sig.
Säg att du måste få testspringa!
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 18:32Elin skrev (ang Löplabbet Lkpg): Deras utbud ser inte stort ut från en början men de sa i alla fall då att de gärna tog hem om det var något särskilt man ville ha.
Ja, det var väl just det; jag har ju ingen aning vad jag vill ha! 😉 Men jag ska göra ett
Elin skrev (ang Löplabbet Lkpg): Deras utbud ser inte stort ut från en början men de sa i alla fall då att de gärna tog hem om det var något särskilt man ville ha.
Ja, det var väl just det; jag har ju ingen aning vad jag vill ha! 😉 Men jag ska göra ett